Pris??Någon som är sugen på dom runda akraburkarna?
Isåfall säljer jag
6000:-till salu!
Yoshimura Carbon
8000:-
Pris??
- - - Updated - - -
6000:-
Du vill inte ha mina yoshimura? Du får 2k emellan.Ge mig ett bud så får vi se
KTM SUPERDUKE 990 byter från orange till svart kostym
StompgripVad är det för tankgrips du kör med? Såg jäkligt smidiga ut, och dessutom snygga!
http://www.nilssonsmc.se/produkt/STOMPGRIP-KTM-Superduke-990-07-10Vad är det för tankgrips du kör med? Såg jäkligt smidiga ut, och dessutom snygga!
KTM SUPERDUKE 990 byter från orange till svart kostym
Gecko racing har billiga. under 2kEn fråga. Har KTMs "orginalplatta" för att justera fotpinnarna. Fungerar riktigt bra förutom att bakbromsen blir stört omöjlig att få till med bra bromsverkan. Har ställt in i yttersta läget (längst upp, längst bak). Har någon erfarenhet av hur man löser detta? Haft inne hos KTM mekaniker som inte fixade det... Kanske måste köpa riktig rearset-sats. Vill komma undan billigt, har någon beggat eller tips på ställe att köpa nya?
Gecko racing har billiga. under 2k
Helskotta ser ju fina ut och totalen med frakt hamnar ju snarare på 1500:-! Tyckte jag anade din hoj på någon reklambild på deras hemsida, kör du samma rearset själv, isf är du nöjd?
Jepp min finns med på de sista bilderna.. De duger åt mig som kör hobbyracing.Helskotta ser ju fina ut och totalen med frakt hamnar ju snarare på 1500:-! Tyckte jag anade din hoj på någon reklambild på deras hemsida, kör du samma rearset själv, isf är du nöjd?
Grevens säljer inte till vår Superduke. Och de billigaste jag hittat är runt 3900:-Tror det är min på bild faktiskt. Körde med dessa några år tills jag bytte till rejsväxlat. Funkat bra för mig men man får vad man betalar för som vanligt. Mina pp-tuning är kullagrade och känns lite stadigare måste jag säga. Tror greven tar typ 3000:-
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |