Provkörde en Superduke förra helgen. Mycket trevlig hoj. Värre vare dock med försäkring. 15 000:- för hel hel tycker jag var i överkant. Har ni några vettiga premier?
/Johan
R1:an åkte iväg nu så nu är man ett steg närmare en SD. Sörjer faktiskt R1:an lite. Snäll och fin i motorn, ett snabbstyrt chassie och snygg om man får säga det i denna tråden.
http://www.bilsport-mc.com/webservice/online.aspx
Brukar vara billigast
Betalar lite över 7k hel/hel.
Så nu har jag tagit oskulden på gokartbana "rörken" kändes nyttigt ialf .
Svinkallt att åka hem dock brrrr
Nickeluring vart tog ni vägen ?
Så nu har jag tagit oskulden på gokartbana "rörken" kändes nyttigt ialf .
Svinkallt att åka hem dock brrrr
Nickeluring vart tog ni vägen ?
Tack självDu va så duktig så, tack för trevligt sällskap.
Öva slangåkning i veckan? Jag har barn på dagarna iofs, kvällsåkning?
/A
Provkörde en Superduke förra helgen. Mycket trevlig hoj. Värre vare dock med försäkring. 15 000:- för hel hel tycker jag var i överkant. Har ni några vettiga premier?
/Johan
Det blev inte riktigt som planerat. Jag blev så orolig för regn p.g.a. de gråa molnen över Stockholm och regnprognosen för Uppsala. Hade jag haft regnstället med så hade jag kunnat chansa, men nu fegade jag ur.
Var det bra? Hoppas det inte regnade på er.
Blev det några foton, Hobbes?
Åkte förbi Lelles igår, frågade snällt efter ett 16t drev och för 159kr får man ett drev monterat och klart, jag blir alltid lika förvånad över hur snabbt och smidigt det är att handla där. Så nu ska SDn gå på slangen hela tiden.
Hoppas vädret håller i sig.
/A
Blev det stor skillnad med det mindre drevet? Hur fungerar det med hastighets/trippmätaren, måste det kalibreras om?
Är lite sugen..
Hej. Hastighetsmätarn går på framhjulet
Sixx har du några roliga mc vägar att visa nån dag/kväll så vote det kul
Ang 16 drev så tycker jag allt blir bättre utom att ligga att nöta motorväg iom varver blir lite högre,och busfaktorn ökar markant
Blev det stor skillnad med det mindre drevet? Hur fungerar det med hastighets/trippmätaren, måste det kalibreras om?
Är lite sugen..
WTF! Tycker folk begär för mycket nu, jag betalar cirka 12000 halv/helår och det är värt varenda krona.
De va dom som va billigast
/QUOTE]
http://www.bilsport-mc.com/webservice/online.aspx
Brukar vara billigast
Betalar lite över 7k hel/hel.
Jag körde ganska mkt för fort för ett antal år sen och fick börja om, är snart 28 och fick som billigast 46 000kr i förslag på min Superduke, kör med avställningsbar halvförsäkring nu och hamnar på 10 000 ändå.
Att få MC-åkning och ekonomi att gå ihop är omöjligt.
Jobba, jobba, jobba, tanka, tanka, tanka.
/A
Jag körde ganska mkt för fort för ett antal år sen och fick börja om, är snart 28 och fick som billigast 46 000kr i förslag på min Superduke, kör med avställningsbar halvförsäkring nu och hamnar på 10 000 ändå.
Att få MC-åkning och ekonomi att gå ihop är omöjligt.
Jobba, jobba, jobba, tanka, tanka, tanka.
/A
Straffet för man bor i stockholm
Straffet för man bor i stockholm
Jo, bittert är det att va "lite bättre" än övriga Sverige, nyss när jag va nere i Göteborg förväntade jag mig röda mattan för att jag betalat deras nya skrytbygge till tunnel med trängselpengar. Istället fick jag fingret för att jag hade större fälgar än dom andra volvoraggarna.
Surt sa räven...
/A
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring