Jag kan plocka med dom hem på måndag så får du leverans hem till dörren.
Frugan påpekade att jag ser nervös ut när jag pratar om hojjen så det blir nog så att jag får tvinga mig ut imorrn.
Anders (Aron07) vi kan väl skriva en rad här imorrn och kolla läget/väder osv så guidar jag dig gärna.
Hobbes är bra på att hitta till Nacka oxå så han kanske oxå kommer dit till 11.20. Nere vid reningsverket.Tackar, vilken service. Jag kan plocka upp dom efter jobbet.
Verkar som jag kan få guidning från danvikstull. Dit ska jag nog hitta .
/A
Ja, du skulle ju lära oss att slanga ordentligt ju.Varför bor ni så långt bort killar ???...Jag vill oxå va med o köra....
Hobbes är bra på att hitta till Nacka oxå så han kanske oxå kommer dit till 11.20. Nere vid reningsverket.
Ja, du skulle ju lära oss att slanga ordentligt ju.
11.50 imorgon, Hobbes. Jag hade lite hjärnblödning.
Micke, kommer du med?
Idag fick jag äntligen provköra en SuperDuke och kan ju bara säga att habegäret blev ännu värre! Måste bara ha!
En fråga bara, kopplinge var så tung att hålla inne blir det bättre eller måste jag träna upp mina småfröken fingrar?
Det var på Lelles idag vid 1300 som jag provkörde
Vad har du för årsmodell och pris och varför ska du sälja? Det är ju en übercooool hoj.......
Fel färg tyvärr!!
Bara så du vet.......Duken Rular Raaaaap ..! måste sova nu
Har sedan i torsdags (Sviestad då) kännt av att jag kanske skulle ha en styrdämpare på hojen. Det var ganska oroligt i framändan och hela hojen vobblade ganska mycket ut ur sista kurvan in på start/målrakan. KTM:s kit verkar man ju få slanta upp mellan 7-8000 spänn för, med ny "triple-clamp" och allt. Finns det andra tillverkare som har kit till Superduke? Man skulle ju gärna betala något mindre...
Vad är det för skillnad på styrkronan till styrdämparkittet och orginal förutom de två gängade hålen?? För är det bara det så kan man ju köpa bara styrdämparen och sen borra och gäng själv...klart
1. finns det något ställe i stockholm där man kan provköra superduke?
2. hur pass billigt tror ni man kan få en 05. tror ni det finns nån chans att man kan få en 05 för runt 60 i höst?
3. detta står säker i denna tråd men den är ju så lång så, hur stor skillnad är det egentligen med orginalavgassystem mot helsystem. jag har hört att skillnaden ska va väldigt stor.
4. läste sista sidan här i tråden och såg att det var ganska många som ska sälja sina. varför? något ni är missnöjda med?
5. fanns det några barnsjukdomar på 05'orna?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|