Superduke-tråden

Nickeluring

Lurig som få...
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Såld! :(
Skumt som sagt, min satt riktigt löst. Behövde knappt göra någonting för att få bort den. Men låsbläcket sitter ju där ändå så..

Nicke, kör du sms:et imorrn bitti när du stuckit ut näsan bakom rullgardinen? :)

Nema problemas. Får du en sur gubbe i messet så kan du vända dig om o tryna vidare. Just nu säger SMHI i alla fall att det inte ska regna efter 06.00. :)

Blev det någe åka idag? Eller blev du fast i garaget hela dagen o trimmade inför helgen?

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Hoj
Aprilia Tuono V4
Nema problemas. Får du en sur gubbe i messet så kan du vända dig om o tryna vidare. Just nu säger SMHI i alla fall att det inte ska regna efter 06.00. :)

Blev det någe åka idag? Eller blev du fast i garaget hela dagen o trimmade inför helgen?

Nej det blev inget idag, skruvade avloppsrör till tvättmaskinen och monterade en handdukstork i badrummet istället. Mycket roligare! :huvet skyller på att molnen var väldigt mörka..

Då håller vi tummarna för imorrn, skulle tydligen bara regna i natt! Hoppas Pohlman o co har rätt den här gången.. :mattias

Last edited:

Mange Knutsson

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
KTM 450 EXC -08
Regn

Riktigt surt att det inte blev något åka på Tuvängen i dag :mad:

Måste kanske revidera mitt beslut om fest i kväll:va

Om det blir bra väder i morgon så känns Rörken som ett starkt kort :rock

[Sprit]/[väder]=[%chans till rörken]:confused:

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Hoj
Aprilia Tuono V4
Riktigt surt att det inte blev något åka på Tuvängen i dag :mad:

Måste kanske revidera mitt beslut om fest i kväll:va

Om det blir bra väder i morgon så känns Rörken som ett starkt kort :rock

[Sprit]/[väder]=[%chans till rörken]:confused:

Ska också på fest ikväll...nu blev det helt plötsligt väldigt svårt, har tyvärr inte lösningen på din ekvation :näsblod Skulle vara skitkul att få köra rörken imorrn, har aldrig varit där! Är de någon som vill ta en sväng om det klarnar upp i eftermiddag?

Last edited:

Micke65

Rrrrr
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Yamaha mt-10Sp
Lill Duken !

Riktigt läckra tycker jag :tummenupp

Bifogat

• duke_1_1190998184.jpg
    duke_1_1190998184.jpg
    89.2 KB · Visningar: 128
  • duke_2_1190998250.jpg
    duke_2_1190998250.jpg
    83.5 KB · Visningar: 105

Nickeluring

Lurig som få...
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Riktigt läckra tycker jag :tummenupp

Ja, skitsnygga!!! Men jag tycker framstänkan ser lite skum ut. Konstig vinkel på den. :va

Ska också på fest ikväll...nu blev det helt plötsligt väldigt svårt, har tyvärr inte lösningen på din ekvation :näsblod Skulle vara skitkul att få köra rörken imorrn, har aldrig varit där! Är de någon som vill ta en sväng om det klarnar upp i eftermiddag?

Ta det lugnt ikväll så du kan vara med på Rörken imorrn. :tummenupp
Jag kör gärna en sväng om det klarnar upp, men det ser dystert ut... :(

Nån som vet hur man byter användarnamn? Börjar bli rätt många som samlas runt "Moose"-konceptet...;-)

Det är nog tyvärr så att ditt nick är ditt databas ID. Således är det det enda värdet du inte kan ändra på i din profil.
Ska du ha nytt nick så måste du i så fall skapa en helt ny användare.
Mitt förslag är "Ledur-Lasse". Mycket passande när du numera stoltserar runt i ditt nya ledurställ. :tungan

Du kommer med till Rörken imorrn va? 07.45 vid Shell i Stora Väsby. Är det fler som vill samåka så är det bara att dyka upp där.

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Hoj
Aprilia Tuono V4

Det är nog tyvärr så att ditt nick är ditt databas ID. Således är det det enda värdet du inte kan ändra på i din profil.
Mitt förslag är "Ledur-Lasse". Mycket passande när du numera stoltserar runt i ditt nya ledurställ. :tungan

Du kommer med till Rörken imorrn va? 07.45 vid Shell i Stora Väsby. Är det fler som vill samåka så är det bara att dyka upp där.

Jag ska försöka men ska nog inte ropa hej ännu :)

Det går att byta nick, bara att skicka ett mail till Swedie så ordnar han det :tummenupp

Nickeluring

Lurig som få...
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Jag ska försöka men ska nog inte ropa hej ännu :)

Det går att byta nick, bara att skicka ett mail till Swedie så ordnar han det :tummenupp

Hehe, nej vi ska nog inte räkna med att du dyker upp.
Men om du så tidigt som möjligt sveper det du tänker dricka så fort du bara kan så får du ett optimalt tillstånd på kvällen och dessutom är alkoholen ute ur systemet så fort som möjligt. :tummenupp

Jaså, det går att byta nick. Vad bra.
Vad hade du tidigare då? Fivve? :)

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Hoj
Aprilia Tuono V4
Hehe, nej vi ska nog inte räkna med att du dyker upp.
Men om du så tidigt som möjligt sveper det du tänker dricka så fort du bara kan så får du ett optimalt tillstånd på kvällen och dessutom är alkoholen ute ur systemet så fort som möjligt. :tummenupp

Jaså, det går att byta nick. Vad bra.
Vad hade du tidigare då? Fivve? :)

hehehe, Fivve???...nu får du nog förklara, om jag nu vill veta..

Mooseman

When U grow old – don't grow up!
Gick med
27 Apr 2006
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2016
Ja, skitsnygga!!! Men jag tycker framstänkan ser lite skum ut. Konstig vinkel på den. :va

Ledurmannen... Inte otänkbart...:) Dessvärre blir det tji Rörken i morrn pga sommarstugeköp och därtill hörande pyssel – rensa hängrännor, kratta, lyfta på gamla korkmattor och se om det är schyssta furugolv under (det är det) etc. Hoppas det blir en toppavslutning på Rörkensäsongen med mycket puckskrap:D

Mange Knutsson

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
KTM 450 EXC -08

Då var man hemma:tummenupp

Jag lär nog ansluta 0745 i morgon om man nu inte skulle bli oskyldig bestraffad efter så här få brew.

Hoppas på vädrets makter!

Cheers

Micke65

Rrrrr
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Yamaha mt-10Sp
Fan det börjar bli lite väl blött och halt nu...tar tid innan det torkar upp .
blir inte mkt åka mer i år för mig känns det som just nu.

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Hoj
848
Usch ingen åkning alls för mig i helgen, jobba jobba jobba :(

Har ni haft skoj?

/A

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...