Kul med bultenpics. Hatten av.
Rörken för någon idag?
/A
Jag kommer till Rörken, ska vi ses någonstans på vägen?
Jag har bokat in mig på Banåkning.nu's körning på Midlanda 5-6 juni. KTM kommer vara där med bland annat RC8 och X-Bow bilen. Jag hoppas verkligen jag får möjlighet att testa RC8'an.
Är det någon mer härifrån som ska dit?
Kalas! Nu slipper man vara orolig för att krascha hojen längre. Med puckarna på ska det ges benet på bana!
Hade du axelpuckar oxå?
Inte jag.
Var uppe och tvättade och kollade hojen efter vurpan. Den hade ju klarat sig oförskämt bra. Krachpuckarna tog nästan allt, Det enda jag byter förutom detta är växelpedalen som blev rätt kort.
Det blev endast ett par lätta repor på kylarvingen och backspegeln, men de kan jag leva med.
Så, tipset är: KÖP! De funkar.
Var uppe och tvättade och kollade hojen efter vurpan. Den hade ju klarat sig oförskämt bra. Krachpuckarna tog nästan allt, Det enda jag byter förutom detta är växelpedalen som blev rätt kort.
Det blev endast ett par lätta repor på kylarvingen och backspegeln, men de kan jag leva med.
Så, tipset är: KÖP! De funkar.
Var köpte du dem och vad kostade kalaset? Fyra bandagar inbokade så det känns som en vettig investering.
Nu har jag äntligen fått en offert från Ragnar på Lelles vad mitt äventyr i potatislandet kommer kosta
Bara hoppas dom inte hittar nå mer grejjer när dom börjar skruva ner den
oki håller tummarna för att det inte blir värre..
Vad skulle kalaset kosta då?
går det å pilla ihop häcken igen?! e lite sugen på att prova om du inte vill
/Freddan
Första offerten var ju på som om det vore ett rent förs.jobb (bara halv) och då låg den på +50k. Men 10k för en tank bara för att det är en repa på 0,3x5cm känns inte motiverat då jag ändå ska sätta på såna där "knottror för bättre grepp mot tanken", ej heller 5,5k för en fälg pga ett litet stenskott eller 4,7k för en oljetank p.g.a repa. Nu kommer man väl ner i drygt 20k kanske, så det är ju fortf. billigare än vad en helförsäkring skulle gå på (25 i sommar & inte haft kortet i 5år = snordyrt överallt).
Häcken? Du menar plasten som gör den till en enkelsits? Jo'rå, kan du plasta så är det nog inte så mycket jobb. Syns här, http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=234774&d=1210702082
Jag får en REAR-END HIGH.P MONOS.CPL 07 (art.6110811803) för 2500:- så antar att det bara är plasten? Fast den kanske passar på era ramar också? Isf. kan du få den för en spottstyver.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|