frefeh
Två cylindrar är fler än en..
Hur många är dey som är fria för lite superduke bus på lördag?, gemensam åkning och kanske en lunch och sen lite fotosession?
Bulten? Waxholm? Jordbro?
/A
Kan tyvär inte..
svensexa för en polare.
Hur många är dey som är fria för lite superduke bus på lördag?, gemensam åkning och kanske en lunch och sen lite fotosession?
Bulten? Waxholm? Jordbro?
/A
Inget Tuvängen och nu ställs Stunt & Street-kvällarna på Barkarby in, motorsporten dör ut.
/A
Nån som vet hur mycket olja det går mellan min och max strecket?
Det är 3 eller 4 dl, fan nu sitter jag på jobbet och har inte manualen till hands. Men svaret kanske gör någon nytta ändå!
Nu har man beställt en mt03 lykta! Gillar verkligen inte masken runt lampan på 06. Så nu blir det annat! Nu ska jag bara klura på en fin lösning för instrumentpanelen tills lykta med tillbehör kommer.
O vad är det för fel på den om jag får fråga ? Ser ju ut som en jäkla brevlåda ju !
Håller med dig.... Den är inget vidare. Nyfiken på o se hur det kan bli med Mt03-lyktan !
Haha jepp det var förra veckan eller något jag fick höra att den liknande en pappbox, och då började jag störa mig på den ännu mer
Jepp, ska bli kul och se hur det blir mt03 lampa. Den ser lite för snäll ute så jag funderar på att modda den lite
Jag har klurat lite på om det skulle gå att trycka in -06:ans mätare nåtsånär i ett -07-lykthus ? Den lampan ser fanken så mkt bättre ut.... Eller om du lyckas få det snyggt , så kanske man gör en fuling o kopierar !
Lös din första tanke där, med -06 instrument och -07 kåpa, så blir det jag som kopierar dej istället!
Jag har klurat lite på om det skulle gå att trycka in -06:ans mätare nåtsånär i ett -07-lykthus ? Den lampan ser fanken så mkt bättre ut.... Eller om du lyckas få det snyggt , så kanske man gör en fuling o kopierar !
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|