Idén med dämparn är ju klockren, men skulle gått för en lite mindre.. Men fälgarna!
Idén med dämparn är ju klockren, men skulle gått för en lite mindre.. Men fälgarna!
Vet någon var man får tag på frontkåpan till SD -05/06 som används i SD battle?
KTM har "front mask" i kolfiber, men jag skulle vilja ha en i "vanlig plast". Det går även bra med en skrapad/krashad.
Alt. så fungerar det med en vanlig kåpa med uttag för belysning.
Har letat på Ebay utan resultat
Vet någon var man får tag på frontkåpan till SD -05/06 som används i SD battle?
KTM har "front mask" i kolfiber, men jag skulle vilja ha en i "vanlig plast". Det går även bra med en skrapad/krashad.
Alt. så fungerar det med en vanlig kåpa med uttag för belysning.
Har letat på Ebay utan resultat
Ursäkta att jag lånar er tråd lite men jag måste fråga, är jag blind eller finns det ingen "vanlig" duke tråd för oss med lill-moppen?
(Dock så kommer jag definitivt skaffa en super duke R såfort det tunga kortet är rott i hamn)
Tänkte bara tipsa om att Karlströms Motor har 13% rabatt på allt med KTM nu på Torsdag, om nån är i begrepp att köpa något. Både via butik samt webb.
Ligger en 690tråd under Supermotard-delen! Men häng här så har du snart bytt upp dig vilket som
Kul video! [YOUTUBE-ID]cpk2SGu6a6A[/YOUTUBE-ID]
Såg faktiskt ganska bra ut det där! Tycker även att R:en ser riktigt bra ut med HP systemet. Finns en liten bild på bikeshop.se startsida (ned till vänster), tyvärr enda bilden jag har sett..
Jag har HP system på min R. Kolla mitt garage=)
Någon som har prövat att montera clip-on, funkar det över huvudtaget?
Sökte lite på nätet men hittade ingenting.
Hoppas det skall finnas nån raceputte här som har lite koll på vad som gäller
tackar
Visst går det att montera clip-on på SD, men det krävs att att man skär ut en del i plasten för att få dit klämman på gaffelbenet. En annan sak är att styrutslaget måste minskas avsevärt för att det inte ska ta tanken, men det är ett mindre problem på banan.
View attachment 260811
Visst går det att montera clip-on på SD, men det krävs att att man skär ut en del i plasten för att få dit klämman på gaffelbenet. En annan sak är att styrutslaget måste minskas avsevärt för att det inte ska ta tanken, men det är ett mindre problem på banan.
View attachment 260811
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |