Superduke-tråden

Då var SD'n servad och klar för säsongen. F-n va gott dom går & låter! Nu verkar det också som om solen/värmen är på gång! :)

Har för mig att det va smidigt men fick ta loss "stiften" från original. Nipplar kanske det heter förresten ????

Åh, de hade ju orange färg också :D Haha typiskt, jag impulsköpte Ride it Forever-grepp igår.
Är det nått man bör tänka på när man ska byta eller är det bara ett simpelt 3-minutersjobb?

Last edited:
Någon som vet om det finns typ crosskåpor framför handtagen. ?Som leder bort vinden. Sådana som hypermotarden har?
Har väldigt känsliga fingrar för kyla så vill ha lite vindskydd till händerna!
Utseendemässigt tror jag inte det skämmer ut sig, lite mer motardstil bara !

Tacksam för snabba svar om någon vet

Någon som vet om det finns typ crosskåpor framför handtagen. ? (XBlackbirdX)
............................................................................................
Är jag också ute efter - dela gärna med dig av tips om du hittar något.

Igen som har svarta (alt gråa) kåpor till en -10'a som han/hon vill bliv av med?
Eller tips på var man kan köpa det billigare än Johans Mc för 8.000kr.

Kolla in Acerbis de har en variant som man bara fäster i styränden! Det är för trångt på styret för std crossvariant!

Jag har kört biltemas alu-skenor på mina sista motorcyklar. Kör dem nu på min SMR och det ser väldigt bra ut! har fått förlänga det inre fästet med dryg 1,5cm. Kolla i mitt garage på min f.d 950 där jag också monterat biltemas.

Undrar om man kan få dessa till att passa på något sätt? Verkar vara till hypermotarden men fästes i styränden...kan gå?
http://www.ebay.de/itm/160714445833?redirect=mobile

Hade gjort sig så jävla snyggt på min svart/vita superduke...
Men 1000 spänn på ren chans vettifan :):dummer

Någon med obegränsad ekonomi som
Vill leka försöksperson?
eftersom det är standardmått på ditt styre du har på din SD och det även är det på HM så skall det passa.

Har ett FMF apex kolfiber slip on på min SD och den låter så gott men ibland känns det lite väl högt. Jag funderar på att sätta i mina Db killers/baffles i systemet men har en fråga där. Dom är som två cylindrar utan någon direkt "krage" eller uttag för skruvhål el dylikt... Tror inte man pressar in dem... De kanske skall sättas på i skarven mellan avg.rören och slip on systemet? Bild:Fmf baffles.JPG

Last edited:
Det är ju inte första april så detta borde vara sant. Det passar ju dock inte allas brytdag för att byta försäkringsform.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10150811381668624&id=120827153623

KTM Ready to Race - Scandinavia (official page) · 3 859 gillar detta.
för ungefär en timme sedan ·

Fri försäkring!

KTM erbjuder ett års fri delkasko och vagnskadeförsäkring till KTM 990 SMT, KTM 990 SMR, KTM 990 SuperDuke och KTM 990 Adventure.

Nu finns det inga ursäkter kvar, besök din KTM återförsäljare som berättar mer!

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick