moddlaren
Guest
Herre jösses vilken överkurs detta är.. Sjuk imponerande är det som vanligt��
Herre jösses vilken överkurs detta är.. Sjuk imponerande är det som vanligt��
Tack! Det var en bra idé! Jag brukar glesa ut lite stålull och linda runt perfa-röret innan "fluffet". Fast de tunna ståltrådarna brinner till slut upp och då tappar man ju den skyddande effekten. Fast jag har fått tag i en långtrådig ljuddämparull som håller betydligt bättre än andra kvaliteter jag provat! Jag får se om jag lyckas få tag i nåt nät i morgon! Tools kanske?Dämparen ser bra ut som allt annat.
Jag rek att linda på ett finmaskigare nät runt perforöret annars blåses ullen eller mattan ut på en racehelg eller två. Jag brukar köpa mässingnät på järnhandeln som har myggnätsstora masker. Den najjar man fast med rostfri tråd eller liknade. De går även med stålnät de finns kraftigare stålnät rostfria som man kan punkta fast. Många dyrare märkes system har sådant nät runt perforören och de håller ullen inne i flera tusen mil.
Tack så mycket! Beröm funkar skitbra på mig! ?Snyggt som fan!
Jäkligt hög finish på hela hojen tycker jag
Bara klippt en 12-13mm remsa av en 1mm rostfri plåt i en riktig maskinsax. Gradat kanterna och polerat lite. Gjorde körnslag och förborrade banden innan jag höll dem på plats, borrade och nitade.Perfekt nät du fick tag i. Vart får man tag i de tunna stålbanden?
Tack!Sjukt nice finish som vanligt. Vad är det för krökar du använder? Bockar du något själv?
Jo, verktygen brukar trilla ner från tavlorna när jag bänkar den!Hu jeda mig! Vilket utblås....skallrar nog duktigt i visiret om man försöker sig på att slip-streama där! Mitt i nyllet för oss stackars Duke åkare.....
Tack, men lite pinsamt om man måste hålla koll på varvräknaren för att veta om motorn är igång...nu är den ju så tyst att du får skaffa en ljudmodul från hobbyking eller liknande
snyggt jobbat!! låter ju väldigt lite!!
//jj
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka