https://youtu.be/EkAo1UpIF9k
Skickat från min sk smartphone med pilligt tangentbord och irriterande spellcheck.
Skickat från min sk smartphone med pilligt tangentbord och irriterande spellcheck.
hur slakthuset i kristianstad lyckades fucka till min honas nyckelben är ett mysterium- efter diverse tjat från mej och hon så lappades hon ihopa med stålplatta- nu kan man läsa fabrikatet på skruvskallarna genom skinnet på'na och hela skiten sticker ut mer än en cm från hennes i övrigt perfekta kropp.
hade vi inte gnällt skulle det bara varit mitella ett tag och sen hängande axel....i min värld: inte acceptabelt, vare sej på henne eller på mej om jag skulle knäckt det.
men men- hoppas nu att ditt läker ihopa vettigt och att du snart är uppe på moppen igen (sätt ett 5 kilos svänghjul utvändigt på motorn för mjukare övergång från lagom kraft till inihelvete kraft)
//jj
Haha! Rätt! "Hittar man inte grundorsaken och åtgärdar den, så återkommer felet garanterat". Gammalt djungelordspråk. Jag har riktat kylare, riktat lamellerna, flyttat en avluftning så att inte det skulle ta i vid max styrutslag till vänster, samt installerar en avtappningsplugg i botten på ena kylaren. Vänsterarmen börjar gå att använda, så en provstart skulle kunna göras nu! Tyvärr hade LiPo-ackarna varit inkopplade i en månad, så de var kass (1600kr till kraschkontot). Nu sticker vi dock till Sachsenring för att kika på de snabba gossarna, men sen blir det felsökning, jag lovar!Men snoka reda på det där elfelet nån gång!!!
Vi vill veta att du hittat grundorsaken, annars är vi rädda att du står på näsan igen. Så här hanterar man inte sin fanclub.
Fint att det går framåt!
En liten fundering: Med de nya lagren, finns det risk att vevaxelgivaren kan få störningar pga större fluktuationer av vevaxeln eller är det inom god marginal för trigger?
Lycka till!
Tack! Jo, den vrålar på så bra över 8000rpm att man knappt törs hålla i gasen!Kul at höra att hojen är på hjulen och du på benen igen. 88 bakhjulshästar är inte fy skam den lär gå fruktansvärt bra!!
Nu vill jag höra hur många timmar ramlagren håller så vurpa förfan inte nåmer
Stötdämparen har ett eget länklager i övre änden. I nedre änden sitter den i länkaget (trekanten) som också har ett länklager. Trekanten är nållagrad i svingen och "hundbenet" är länklagrad i båda ändar. Så inget är gummiupphängt, men högfrekventa vibrationer har en möjlighet att upptas av alla lager. Eller förstärkas av alla glapp!Nu vet jag inte hur det ser ut vid infästningar osv. Men skulle man inte kunna svarva fram ett par bussningar som stötdämparen sitter i? För att ta upp de värsta vibrationerna. Eller måste stötdämparen vara stumt monterad för att man ska få 100% feedback när man kör?
Verkligen spännande att följa det här
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |