Jag åkte sån färggrann taxi från banan, så jag har inte hunnit kolla efter. Det var nog mest det vanliga med skrapmärken, fotpinnar och reglage.Stupande motor har skickat mig i backen några ggr ,tur de gick hyfsat bra för dig ändå. Men mer viktigt hur gick de för cyckeln
Nix. Ortopederna opererar ytterst ogärna och det är inte lätt att övertala dem heller.
Skickat från min sk smartphone med pilligt tangentbord och irriterande spellcheck.
Tack! Fotleden och nyckelbenet läker bra, men vänsterhanden är fortfarande löjligt klen.Mindre luftmotstånd nu när du blir smalare över axlarna
Hoppas på ett snabbt tillfrisknande så vi får ser mer updates i tråden !
Lorenzo knäckte nyckelbenet på träningen på Assen ett år, flögs ner till Spanien där de skruvade ihop honom. Sen flög han upp igen och var klar för tidsträningen dagen därpå! Jo, det är skillnad på olika...Nu blev du ju symetrisk ivf
Jag har ena nyckelbenet omlott också men bara på höger sida. Jag kunde inte köra hoj "effektivt på bana på minst 2 månader när de jäkla läkarna inte skruvade ihop benen trots att jag påstod mig vara proffsförare
Nix. Ortopederna opererar ytterst ogärna och det är inte lätt att övertala dem heller.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|