Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag åkte sån färggrann taxi från banan, så jag har inte hunnit kolla efter. Det var nog mest det vanliga med skrapmärken, fotpinnar och reglage.Stupande motor har skickat mig i backen några ggr ,tur de gick hyfsat bra för dig ändå. Men mer viktigt hur gick de för cyckeln![]()
Nix. Ortopederna opererar ytterst ogärna och det är inte lätt att övertala dem heller.
Skickat från min sk smartphone med pilligt tangentbord och irriterande spellcheck.
Tack! Fotleden och nyckelbenet läker bra, men vänsterhanden är fortfarande löjligt klen.Mindre luftmotstånd nu när du blir smalare över axlarna
Hoppas på ett snabbt tillfrisknande så vi får ser mer updates i tråden !
Lorenzo knäckte nyckelbenet på träningen på Assen ett år, flögs ner till Spanien där de skruvade ihop honom. Sen flög han upp igen och var klar för tidsträningen dagen därpå! Jo, det är skillnad på olika...Nu blev du ju symetrisk ivf![]()
Jag har ena nyckelbenet omlott också men bara på höger sida. Jag kunde inte köra hoj "effektivt på bana på minst 2 månader när de jäkla läkarna inte skruvade ihop benen trots att jag påstod mig vara proffsförare![]()
Nix. Ortopederna opererar ytterst ogärna och det är inte lätt att övertala dem heller.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |