"quite capable of upsetting the rotational axis of the earth"Den där går ju på vipparmar. Det blir en helt annan geometri så det går inte att jämföra.
Ang doktorns kammar: Tur du har lättningshål i loberna, annars skulle du nog få en tertiär obalans...
Hejja Mats!
Jag tänkte spänna upp gaswiren till 4-strukna C, slå en sprint igenom gasrullen, springa igång spektaklet och sen bara hålla mig kvar! Supermono-rodeo!
Det blir förhoppningsvis lite bromsbänk först. Jag är en fegis.
Kamdreven sitter på konor. Det ger full justerbarhet. Denna gång tog det 22 försök (!) att få insugskammen rätt och 2 försök på avgaskammen. Kanske skulle jag tillverkat ett verktyg till detta, innan nervsammanbrottet är ett faktum? Lobecenter på insug blev 108 grader (börvärde: 107-109) och på avgas 105 grader (börvärde: 105-106,5).
Skickat från min SM-A520F via Tapatalk
Tack som f*n, Moddlaren och alla ni andra! Såna fina ord ger kraft och energi!Hojen är så jäkla grymm o vet man att du har hand snickrat ihop hela hojen med mycket möda och svett o dessutom orkat bygga om o rätta till felen som dykt upp som gubben i lådan med gamna mellanrum utan att leda ut henne bakom ladugården och ge henne ett nåda skott i blocket. Detta är överjäkligt grymmt gjort.. hatten av för detta
Hur mycket hällde du i då? Eller rättare sagt. Hur räkna du ut att glaset skulle sitta just där?En magkatarr satte mekanikern delvis ur spel ett tag. Nu har nyrenoverade gaffelben anlänt, så framändan är intakt. Det var lite fipplande med kylarslangar idag, också fylla på transmissionsolja. Lustigt... finns ingen manual där man kan läsa vilken mängd som ska fyllas på, än mindre vilken kvalitet... #builtnotbought!
Om magen håller sig i schack så blir det provstart i morgon!
Skickat från min SM-A520F via Tapatalk
Hur mycket hällde du i då? Eller rättare sagt. Hur räkna du ut att glaset skulle sitta just där?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|