Surfar runt med min iphone

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
För de som kör PC och allt fungerar kör väl endast Word och MSN ?
jag menar börja köra lite tunga Apps.. ta Musik t.ex oj oj vad du kommer stöta på problem :)

Skulle vilja vända på ditt ordspråk och säga är det inte lite 1998 att hata mac ?

Du framstår som en smula fördomsfull och inskränkt när du skriver att enbart Word och MSN fungerar på PC, så jag antar att du inte vet bättre helt enkelt.

Och vem här hatar Mac? Jag tycker att de är riktigt trevliga.

När man var 14 år var det jätteviktigt att tala om för omvärlden att pappas Volvo var bättre än någon annans pappas SAAB.

Men det är bra att ni är nöjda! :)

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag tror att det räcker med att säga att den drivs av ett fullskaligt OSX :yoparty

Vilket är grymt!

Du framstår som en smula fördomsfull och inskränkt när du skriver att enbart Word och MSN fungerar på PC, så jag antar att du inte vet bättre helt enkelt.

Och vem här hatar Mac? Jag tycker att de är riktigt trevliga.

När man var 14 år var det jätteviktigt att tala om för omvärlden att pappas Volvo var bättre än någon annans pappas SAAB.

Men det är bra att ni är nöjda! :)
Anledningen till at Jag börjat hacka så här när man snart är 30 är att Jag är så sjuuukt nöjd med något Jag köpt för en gångs skull. Jag har inte ilsknat till på den en enda gång.
Finns en viss charm fortfarande med att sitta vid en pc men det är mest nostalgiskt.

Last edited:

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Den ser riktigt smäcker ut den där telefonen! :tummenupp

Tror däremot att om jag hade skaffat en sån hade den inte sett så trevlig ut efter ett par vändor i garaget och annat... Repig display och svart lite här och var, som alla andra lurar man har ägt :gnissla

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
Den ser riktigt smäcker ut den där telefonen! :tummenupp

Tror däremot att om jag hade skaffat en sån hade den inte sett så trevlig ut efter ett par vändor i garaget och annat... Repig display och svart lite här och var, som alla andra lurar man har ägt :gnissla

Glöm det... du repar inte den i första taget! Finns film på Youtube sök på iPhone Scratch! Han drar med nyckel ändå blir inga repor.
Jag har min iPhone u arbetsbyckor utan fodral ihop med nycklar finns inte ett märke!

Skillnad på kvalite och en Nokia lur ;)

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Var handla? Svenska menyer? Var "låsa upp"?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Jomenvisst. Liten och tyst :) Med ett vettigt operatisystem blev den inte bara snygg utan också användbar

Men har du gett osx en riktig chans? Jag hajade inte ett skit i början men efter hand så är det få saker Jag saknar med windows. Faktiskt bara min, maximera samt stänga ikonerna som är pyttesmå på osx och Jag vet inte hur man får de större.

Det roliga där är att macen ÄR enkel att stänga av, bara hålla in on-knappen några sekunder oavsett när och vad man håller på med. Och hur ofta stänger den av sig själv? Har någon varit med om det? Dessutom så sparas det man håller på med OM något skulle hänga sig.

PC´n däremot kängde sig ju redan innan man fick i gång den trots att den var någorlunda rensad. Alla program som måste vara igång i onödan och skit. DEN kunde man inte stänga av fysiskt utan att dra ur sladden på.

Folk får köra med vad de vill och för mig är det bättre att 97% har pc för då förblir macen virusfri. Jag är bara jevvligt harmonisk nu sen surdatorn förpassats till garderoben. :)

Kul dock!:D

Last edited:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
PC´n däremot kängde sig ju redan innan man fick i gång den trots att den var någorlunda rensad. Alla program som måste vara igång i onödan och skit. DEN kunde man inte stänga av fysiskt utan att dra ur sladden på.

Jag har kört Win XP i drygt 1.5 år och det har aldrig hängt sig.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Jag har kört Win XP i drygt 1.5 år och det har aldrig hängt sig.

Det handlar mycket om att man inte har en massa skit i datorn. Det är lätt att samla på sig det ena och det andra men att det kan komma upp en liten skyllt där det står att man gjort en förbjuden åtgärd och sen stänger det man håller på sig ner måste fler än Jag ha varit med om. Vad innebär den? Får jag inte öppna det programmet på MIN dator Jag köpt för skattade pengar? Nu garvar jag ju bara åt det men när Jag satt och skrev saker under press så var den på väg ut genom fönstret flera gånger.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!