Zee skrev:8 bit = 1 byte
Hmm jo... så det blir 800kb/s va... Men hur som hellst så var det endast en del av en förklaring som förblir rätt frånsett från att jag tänkte att b stog för bit och inte för byte...
Zee skrev:8 bit = 1 byte
Tjet skrev:Fattas bara att RF_Racing hoppar ut ur rutan och fnittrar "smile, you're on candid camera!" och påstår att alla gick på vad han sa.
seyou skrev:Och hur får du ihop: 1*5 = 10
Men det kanske har något att göra med optiskt radioaktivt avfall som skapar blått ljus.
Tjet skrev:Fattas bara att RF_Racing hoppar ut ur rutan och fnittrar "smile, you're on candid camera!" och påstår att alla gick på vad han sa.
seyou skrev:
Varför älskar jag alla dina inlägg Tjet?
RF_Racing skrev:Vad menar du? Men hur som hellst så är inte det viktigt... Jag försökte bara förklara hur jag tror att det är! Det finns inga bilar med en front på 100m2 heller...
Biturbo skrev:Alltså.. Jag vill inte vara elak eller nedlåtande på något sätt men jag vet inte hur jag ska säga det här så du förstår på något annat sätt: Antingen så har du otur när du tänker eller så är du dum..
Nej nej.. Jag vet.. När man är dum tycker man inte det själv. Men det är för att man helt enkelt inte förstår bättre. Du får helt enkelt lite på det jag säger.
Jag är ledsen!
Regga en ny användare och håll låg profil innan du gör bort dig ännu mera.. Det är mitt tips..
Nej, han ska ju stanna o fortsätta med dessa guldkorn till trådar!Biturbo skrev:Regga en ny användare och håll låg profil innan du gör bort dig ännu mera.. Det är mitt tips..
Tjet skrev:För att du kommer fria till mig vilken sekund som helst.
seyou skrev:Jag kanske inte tar till sådana extrema åtgärder. Men jag skulle helt klart anställa dig som stan-up komiker på vilket jippo som helst.
seyou skrev:Jag menade att bilen med seglet på taket skulle ha 5 gånger mer effekt än din mindre bilen. Du menade att den lilla bilen hadde 1 HK och den stora bilen med ett segel på taket hadde 10 HK. Så 1*5 = 5
Och om du nu läst och förstått allt i de länkar du har hänvisat till och de länkar där du grundar din fakta, så borde du veta och inte förklara hur du tror att det är.
Tjet skrev:Bara om jag får en mikrofon med 5.1-ljud och optiska högtalare.
seyou skrev:Som kan uppnå en hastighet högre än ljusets?
RF_Racing skrev:Jag har inte sagt att den hade 5ggr mer effekt? Även om jag HADE det så hade det inte varit viktigt heller då du antagligen förstog vad jag menade.
Och om du hade förstått då jag skrev att detta var hur jag TRODDE så skulle du fatta att det inte är fakta utan teorier... Det står nämligen inte i länkarna hur det blir så eller varför det endast är så i den vätskan...
Snälla, blanda inte in lasrar. Då blir det alldeles för komplicerat att reda ut det här med Ps2 frågan.Tjet skrev:Skojar du? Den går laserfort!
Tjet skrev:Skojar du? Den går laserfort!
edit: Är det någon som fattar vad RF_Racing joddlar om?
RF_Racing skrev:Men som du kanske ser så vill jag bara ha förklaringar på varför jag har fel osv.. men alla driver med mig... Jag frågar utan att få svar.
När jag berättar hur jag TROR att det är så driver folk om det...
Thermal skrev:Snälla, blanda inte in lasrar. Då blir det alldeles för komplicerat att reda ut det här med Ps2 frågan.
seyou skrev:Men om du nu förstått vad jag har skrivit så skrev JAG att den hade 5 gånger mer effekt.
Så du spikar dina argument på något som kanske inte ens stämmer? Okej, ingen har vetenskapligt bevisat Big Bang, men inte fan refererar jag till sidor där det påstås att Gud skapade jorden.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|