seyou skrev:Ja, men det lät så kul så det har alltid en speciell plats i mitt hjärta.
Det sorjliga är att det fortfarande inte ligger något svar på min fråga uppe.
seyou skrev:Ja, men det lät så kul så det har alltid en speciell plats i mitt hjärta.
RF_Racing skrev:Det sorjliga är att det fortfarande inte ligger något svar på min fråga uppe.
RF_Racing skrev:Steven spielberg (stavning) tror jag har bevisat big bang.
RF_Racing skrev:Jag har sökt omkring men hittar inget om surround ljud på en optik utgång.. Kan du förklara bättre så vore det intressant! Vad menar du med "råa" signaler? Den måste alltså skicka ut 5 (6) signaler samtidigt
Men att det är signaler som kodas om i förstärkaren.. det förstog jag nog
RF_Racing skrev:Sen går det 8 bit på en byte, en bit är en nolla eller etta ( dvs ström eller inte ström) sen om det är färg på en smiley osv fungerar så att den blir större... kanske bahöver 10 byte på en smiley, som förklarar hur den ser ut osv... sen går allt i låt säga 100 000 b/s
O herre jävlar nu spillde jag ut kaffet över hela skrivbordet av skrattanfall.Zee skrev:Star Wars?
Oh my god allså..
RF for intergalactic president!
HanneZ skrev:O herre jävlar nu spillde jag ut kaffet över hela skrivbordet av skrattanfall.
LUUUUFT LUUUUUUUUUUUUUFT
Svårt att hitta en receiver idag som inte klarar 5.1Badger skrev:Orkar inte hela tråden men 5.1 till PS2 och med GT4 funkar klockrent. Blir rätt läckert, men det behövs en hyfsad receiver som kan hantera signalerna från PS2:an
honkiie skrev:Svårt att hitta en receiver idag som inte klarar 5.1
Edit: förövrigt rf_Racing visst driver du med oss egentligen?
Badger skrev:Jo, sant Men jag tänkte bara på hantera optikkablen samt att styra 5.1 lite bättre, vilket inte funkar med billighetsvarianterna (typ inbyggt i sub eller dylikt)
Men till trådskaparen, att spela gt4 med 5.1 är läckert (typ höra motorljudet från dina konkurrenter när de ligger bakom dig mm)
heimdal skrev:synd bara att jag aldrig har dem liggandes i ryggen utan jag hör mest bara vindbruset, som blir irriterande efter ett tag , för då jobbar suben somfan
Thermal skrev:Snälla, blanda inte in lasrar. Då blir det alldeles för komplicerat att reda ut det här med Ps2 frågan.
RF_Racing skrev:Läs även det jag ändrade.
Steven spielberg (stavning) tror jag har bevisat big bang. Men om du söker så VET jag att det finns någon bra förklaring...
Nej, det verkar vara stängt idag. Det kanske skulle öppna upp senare ikväll, i mitt hus skulle de uppgradera internetsladden med flera ledare. Toksnabbt ska det visst gå sen.Zee skrev:Ontopic:
Såååå... Hur funkar internet då? Är internet öppet idag?
Starstriker skrev:Gör inte Spielberg film? När blev han fysiker?
RF_Racing skrev:Som sagt var jag försökte skoja till det där.. Men förklara gärna vad "kemisk energi" är...
Thermal skrev:Nej, det verkar vara stängt idag. Det kanske skulle öppna upp senare ikväll, i mitt hus skulle de uppgradera internetsladden med flera ledare. Toksnabbt ska det visst gå sen.
Jo, det är det jag inte blir riktigt klok på. Rött har ju inget med ettor och nollor att göra, det vet ju alla. Det måste vara nåt fel på din PS2:a om det lyser rött, reklamera är mitt råd.Starstriker skrev:Undrar bara hur det kan lysa rött av ettor och nollor? Borde det inte lysa svart och kanske lite vitt?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|