surround med PS2an

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
RF_Racing skrev:
Steven spielberg (stavning) tror jag har bevisat big bang.

Star Wars? :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Oh my god allså.. :D

RF for intergalactic president! :Bugar :Bugar

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Men nu får du väl ta och skärpa dig. Hur många TV-kanaler har du? Har du en antennsladd per TV-kanal?

RF_Racing skrev:
Jag har sökt omkring men hittar inget om surround ljud på en optik utgång.. Kan du förklara bättre så vore det intressant! Vad menar du med "råa" signaler? Den måste alltså skicka ut 5 (6) signaler samtidigt :confused:

Men att det är signaler som kodas om i förstärkaren.. det förstog jag nog :D

Men nu förstår jag inte. Hur vet man vad det blir för färg på smileyn nu då om det bara finns ettor och nollar? Kan smilyn bara bli svart eller vit då eller?

RF_Racing skrev:
Sen går det 8 bit på en byte, en bit är en nolla eller etta ( dvs ström eller inte ström) sen om det är färg på en smiley osv fungerar så att den blir större... kanske bahöver 10 byte på en smiley, som förklarar hur den ser ut osv... sen går allt i låt säga 100 000 b/s

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Big Baraboom?

HanneZ skrev:
O herre jävlar nu spillde jag ut kaffet över hela skrivbordet av skrattanfall.

LUUUUFT LUUUUUUUUUUUUUFT :rofl

:rofl

Jag visst var det ett "stort pang" när dödsstjärnan sprängdes, huh? Måste va det.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Men vad i helvetet? :va

Du kan ju ladda flera internet sidor samtidigt? Det är exakt samma sak. Digital information kommer genom din multimediapcdatamaskinsladd, går in i din multimediapcdatamaskin och laddas i olika fönster i skärmen på din multimediapcdatamaskin. Vad är så svårt?

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Orkar inte hela tråden men 5.1 till PS2 och med GT4 funkar klockrent. Blir rätt läckert, men det behövs en hyfsad receiver som kan hantera signalerna från PS2:an

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Badger skrev:
Orkar inte hela tråden men 5.1 till PS2 och med GT4 funkar klockrent. Blir rätt läckert, men det behövs en hyfsad receiver som kan hantera signalerna från PS2:an
Svårt att hitta en receiver idag som inte klarar 5.1

Edit: förövrigt rf_Racing visst driver du med oss egentligen?

Last edited:

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
honkiie skrev:
Svårt att hitta en receiver idag som inte klarar 5.1

Edit: förövrigt rf_Racing visst driver du med oss egentligen?

Jo, sant :) Men jag tänkte bara på hantera optikkablen samt att styra 5.1 lite bättre, vilket inte funkar med billighetsvarianterna (typ inbyggt i sub eller dylikt)

Men till trådskaparen, att spela gt4 med 5.1 är läckert (typ höra motorljudet från dina konkurrenter när de ligger bakom dig mm)

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Badger skrev:
Jo, sant :) Men jag tänkte bara på hantera optikkablen samt att styra 5.1 lite bättre, vilket inte funkar med billighetsvarianterna (typ inbyggt i sub eller dylikt)

Men till trådskaparen, att spela gt4 med 5.1 är läckert (typ höra motorljudet från dina konkurrenter när de ligger bakom dig mm)

synd bara att jag aldrig har dem liggandes i ryggen :va utan jag hör mest bara vindbruset, som blir irriterande efter ett tag , för då jobbar suben somfan

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
heimdal skrev:
synd bara att jag aldrig har dem liggandes i ryggen :va utan jag hör mest bara vindbruset, som blir irriterande efter ett tag , för då jobbar suben somfan

Är du jävligt snabb eller jävligt slö då? :)

Dessutom är ljudet när man drar över curbsen o b e t a l b a r t gött. :yoparty

Ontopic:
Såååå... Hur funkar internet då? Är internet öppet idag?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Thermal skrev:
Snälla, blanda inte in lasrar. Då blir det alldeles för komplicerat att reda ut det här med Ps2 frågan.

Men vaddå, när jag kollar bakpå min PS2 i den optiska utgången så lyser det rött där. Är inte det sån dära lazer?

Undrar bara hur det kan lysa rött av ettor och nollor? Borde det inte lysa svart och kanske lite vitt?

RF_Racing skrev:
Läs även det jag ändrade.

Steven spielberg (stavning) tror jag har bevisat big bang. Men om du söker så VET jag att det finns någon bra förklaring...

Gör inte Spielberg film? När blev han fysiker?

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Zee skrev:
Ontopic:
Såååå... Hur funkar internet då? Är internet öppet idag?
Nej, det verkar vara stängt idag. Det kanske skulle öppna upp senare ikväll, i mitt hus skulle de uppgradera internetsladden med flera ledare. Toksnabbt ska det visst gå sen.

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Thermal skrev:
Nej, det verkar vara stängt idag. Det kanske skulle öppna upp senare ikväll, i mitt hus skulle de uppgradera internetsladden med flera ledare. Toksnabbt ska det visst gå sen.

Jag hörde att internet bara var en fluga. En trendgrej. Folk tröttnar snart på datas. Jag har tröttnat på min data till exempel. :argpådato

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Starstriker skrev:
Undrar bara hur det kan lysa rött av ettor och nollor? Borde det inte lysa svart och kanske lite vitt?
Jo, det är det jag inte blir riktigt klok på. Rött har ju inget med ettor och nollor att göra, det vet ju alla. Det måste vara nåt fel på din PS2:a om det lyser rött, reklamera är mitt råd.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati