surround med PS2an

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Thermal skrev:
Jo, det är det jag inte blir riktigt klok på. Rött har ju inget med ettor och nollor att göra, det vet ju alla. Det måste vara nåt fel på din PS2:a om det lyser rött, reklamera är mitt råd.

Ja, kanske är det nåt fel. JAg får inte min 5.1 att funcka, trotts att jag stellt PS2:an så att lasern ska lasra sin stråle in i den optiska ingången i min försterkare. Får facktiskt inget ljud alls :confused:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Starstriker skrev:
Ja, kanske är det nåt fel. JAg får inte min 5.1 att funcka, trotts att jag stellt PS2:an så att lasern ska lasra sin stråle in i den optiska ingången i min försterkare. Får facktiskt inget ljud alls :confused:

Är du säker på att du lasrar rätt? Är kabeln rättvänd till att börja med?

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Badger skrev:

å med att jag aldrig har dem liggandes i ryggen menade jag att de e så långt bakom mig jämt :gnissla .. såg det nu att de jag menade inte framkom tillräckligt tydligt :hihi

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jag har hört vilda rykten om att det är små myror som springer med små disketter genom kabeln och sen sätter dom in det i små datorer som spelar upp olika ljud från olika håll. Det är därför ljudet laggar om det är kallt för då blir myrorna så slöa.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Zee skrev:
Är du säker på att du lasrar rätt? Är kabeln rättvänd till att börja med?
Han måste kolla så att det inte är en knut på kabeln också, är det så blir det väldigt konstigt. Ljuset åker vilse i alla svängar nämligen. :mattias

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Thermal skrev:
Han måste kolla så att det inte är en knut på kabeln också, är det så blir det väldigt konstigt. Ljuset åker vilse i alla svängar nämligen. :mattias
fataru inte attt han inte har nån kabeljevel?

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Starstriker skrev:
Vaddå kabel. JAg låter den lysa rakt in i försterkaren :confused:

ja så kan man mä göra. :brynad

Så har jag gjort med min data.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Starstriker skrev:
Vaddå kabel. JAg låter den lysa rakt in i försterkaren :confused:
ett het tipsen. Åm du mås te varra tyst på kvället så kan du låtta den lysa i ansiktet å lesa täcksten i ställ et så inte granarna störrs!!1

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
heimdal skrev:
å med att jag aldrig har dem liggandes i ryggen menade jag att de e så långt bakom mig jämt :gnissla .. såg det nu att de jag menade inte framkom tillräckligt tydligt :hihi

Jag får träna mer hör jag...................

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Jävlar vilken tråd, jag behövde verkligen jobba men nu har man gödslat bort halva förmiddagen på att sitta här och fnittra.

Keep on!

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
honkiie skrev:
ett het tipsen. Åm du mås te varra tyst på kvället så kan du låtta den lysa i ansiktet å lesa täcksten i ställ et så inte granarna störrs!!1

Men vaddå!? Nu fatar jag inte. Man kan vel läsa på teven? Jag testade att trycka in en sladd i de där hålet där lasern sitter, men den fastnade inte ricktigt, så jag tryckte till lite ekstra. Nu lyser det inte alls? Skare va någon spetsiell sladd eller?

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Starstriker skrev:
Men vaddå!? Nu fatar jag inte. Man kan vel läsa på teven? Jag testade att trycka in en sladd i de där hålet där lasern sitter, men den fastnade inte ricktigt, så jag tryckte till lite ekstra. Nu lyser det inte alls? Skare va någon spetsiell sladd eller?

Sladden ska helst va gjord av ett Bridgestone-däck. :nicka

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Thermal skrev:

:confused: Nu fatar jag ingenting. Hur ska det kunna lysa genom den här sladden? HAr testat allt. Tog tillome bort knuten. Finns det någon sårts digitala sladar som bara fatar etter och noller :confused:

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Starstriker skrev:
:confused: Nu fatar jag ingenting. Hur ska det kunna lysa genom den här sladden? HAr testat allt. Tog tillome bort knuten. Finns det någon sårts digitala sladar som bara fatar etter och noller :confused:

Vad du behöver är en digital koaxialkabel. Du har kanske en analog koaxialkabel. Det går inte vettu.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Zee skrev:
Vad du behöver är en digital koaxialkabel. Du har kanske en analog koaxialkabel. Det går inte vettu.

Nu börgar det här kännas lite kompliserat tycker jag. JAg ska snakca med den där RF Racing. Han värkar ha koll på sånt härna.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Starstriker skrev:
Nu börgar det här kännas lite kompliserat tycker jag. JAg ska snakca med den där RF Racing. Han värkar ha koll på sånt härna.
Ja, det blir nog bäst så. Ett rakt enkelt svar utan krångel med hänvisningar till fiskar och bilar. :tummenupp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
RF_Racing skrev:
Läs även det jag ändrade.

Steven spielberg (stavning) tror jag har bevisat big bang. Men om du söker så VET jag att det finns någon bra förklaring...
Fanimig det roligaste jag läst på länge :rofl

Tro inte att alla länkar på internet är sanningen om hur saker fungerar, att hänvisa till vad andra har diktat ihop gör dig knappast till kärnfysiker, att sedan försöka sig på ämnen som du inte har en susning om genom att hänvisa till andra länkar som du inte heller förstår gör bara saken värre.

Denna tråd är fylld av ironi och förvirring, vill man få reda på hur saker fungerar så får man vara lite mera ödmjuk, som man bäddar får man ligga, men tråden är bland det roligaste jag sett på länge.

Jag ger den :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl i betyg

Last edited:

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
En gång när jag vaknade så var mitt playstation 2 på min mage och stirrade mig i ansiktet. Jag svimmade av skräck och när jag vaknade så var det borta. True story

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati