heimdal skrev:synd bara att jag aldrig har dem liggandes i ryggen utan jag hör mest bara vindbruset, som blir irriterande efter ett tag , för då jobbar suben somfan
heimdal skrev:synd bara att jag aldrig har dem liggandes i ryggen utan jag hör mest bara vindbruset, som blir irriterande efter ett tag , för då jobbar suben somfan
Thermal skrev:Jo, det är det jag inte blir riktigt klok på. Rött har ju inget med ettor och nollor att göra, det vet ju alla. Det måste vara nåt fel på din PS2:a om det lyser rött, reklamera är mitt råd.
Starstriker skrev:Ja, kanske är det nåt fel. JAg får inte min 5.1 att funcka, trotts att jag stellt PS2:an så att lasern ska lasra sin stråle in i den optiska ingången i min försterkare. Får facktiskt inget ljud alls
Badger skrev:
Zee skrev:Är du säker på att du lasrar rätt? Är kabeln rättvänd till att börja med?
Han måste kolla så att det inte är en knut på kabeln också, är det så blir det väldigt konstigt. Ljuset åker vilse i alla svängar nämligen.Zee skrev:Är du säker på att du lasrar rätt? Är kabeln rättvänd till att börja med?
fataru inte attt han inte har nån kabeljevel?Thermal skrev:Han måste kolla så att det inte är en knut på kabeln också, är det så blir det väldigt konstigt. Ljuset åker vilse i alla svängar nämligen.
Starstriker skrev:Vaddå kabel. JAg låter den lysa rakt in i försterkaren
ett het tipsen. Åm du mås te varra tyst på kvället så kan du låtta den lysa i ansiktet å lesa täcksten i ställ et så inte granarna störrs!!1Starstriker skrev:Vaddå kabel. JAg låter den lysa rakt in i försterkaren
heimdal skrev:å med att jag aldrig har dem liggandes i ryggen menade jag att de e så långt bakom mig jämt .. såg det nu att de jag menade inte framkom tillräckligt tydligt
honkiie skrev:ett het tipsen. Åm du mås te varra tyst på kvället så kan du låtta den lysa i ansiktet å lesa täcksten i ställ et så inte granarna störrs!!1
Starstriker skrev:Men vaddå!? Nu fatar jag inte. Man kan vel läsa på teven? Jag testade att trycka in en sladd i de där hålet där lasern sitter, men den fastnade inte ricktigt, så jag tryckte till lite ekstra. Nu lyser det inte alls? Skare va någon spetsiell sladd eller?
Thermal skrev:Han måste kolla så att det inte är en knut på kabeln också, är det så blir det väldigt konstigt. Ljuset åker vilse i alla svängar nämligen.
Starstriker skrev:Nu fatar jag ingenting. Hur ska det kunna lysa genom den här sladden? HAr testat allt. Tog tillome bort knuten. Finns det någon sårts digitala sladar som bara fatar etter och noller
Zee skrev:Vad du behöver är en digital koaxialkabel. Du har kanske en analog koaxialkabel. Det går inte vettu.
Ja, det blir nog bäst så. Ett rakt enkelt svar utan krångel med hänvisningar till fiskar och bilar.Starstriker skrev:Nu börgar det här kännas lite kompliserat tycker jag. JAg ska snakca med den där RF Racing. Han värkar ha koll på sånt härna.
Fanimig det roligaste jag läst på längeRF_Racing skrev:Läs även det jag ändrade.
Steven spielberg (stavning) tror jag har bevisat big bang. Men om du söker så VET jag att det finns någon bra förklaring...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|