2147090 Är det några speceilla årsmodeller man ska titta efter / hålla sig ifrån?
Njäop! Finns doc 2 generationer 95- & 01-. Lite olika stuk men "The Same shit!", varför byta ett vinnande koncept! Dock finnes 97
rna med ABS...koppling kan man få modda lite(sök i tråden)
Finns det några std. fel på banditerna?
Hållbara saker som tål bus!
Är eg. en N jag är ute efter men tänkte försöka hitta "dubbellyse" ála Speed Triplen. Kan jag då likagärna köpa en S (om jag ändå ska byta lampor?). Är fästen och allt sådant samma? Var hittar jag i så fall lampor och vad kostar de?
Yepp, dock kanske S modellen saknar en liten kåpa som N har vid övre ramrören(gen 1). Lyse som fästes på gaffel(43mm).
Är det bara att byta ut styret mot ett crosstyre om man vill göra det? Går det t.o.m att montera i original-risers eller måste man köpa nytt? Var köper man det i såfall bäst och billigast?
Funkar me orginal raisers, i m cross styre, pass på så inte reglagen/sladdar/wirer osv blir för korta...22 mm styre.
Hur har ni gjort för att styva upp framgaffeln? Mer/tjockare olja? ISF hur mycket mer eller vilken olja?
Tryckt i 30 mm längre hylsor till förspänningen & sänkt gaffeln 25 mm i styrkronan, dock ej haft förmåga att testa sedan mod...
Var köper man höjningssats till att sätta bak?
Gör egen...sök i tråden!
Var hittar man krashpuckar?
Har Du tänkt o krascha? Hmm..
Välkommen t Bandit träsket!! När blir de trim aka turbo?