Japp, det kommer per automatik.Mr Lang skrev:2164993Ok, så då kan jag alltså putsa hela grenröreet och sedan blir det "gult" igen
Japp, det kommer per automatik.Mr Lang skrev:2164993Ok, så då kan jag alltså putsa hela grenröreet och sedan blir det "gult" igen
NoPinky skrev:kolfiberträsket
Mr Lang skrev:2171911Har precis pratat med Trygg-Hansa på telefon. Helförsäkring kostar mig 11 700:-/år. Det blir ~1400/månad under "säsong". Fan, det kostar att ligga på topp. Fast om man jämför mot Bandit 600:an som jag hade så är det inte så jättemycket dyrare...
LäckerBiten skrev:2174633Prova med bilsport-mc förs. där har jag min, 1800 halvförs, 3800 hel/helår!
30+ förs.
Lycka till.
Hos Bilsport & MC kan du få betala kvartalsvis om du vill.Mr Lang skrev:2180998Jag har kollat där. Dom skulle ha ~8000 hel/hel. Men eftersom man inte kan ställa av med garageförsäkring så blir slutsumman ungefär samma på Trygg Hansa som Bilsport och Mc om man ser på ett år. Och då kan jag betala månadsvis på Trygg Hansa. Det har väl inte Bilsport va?
caddick skrev:2190505Finns det nån som kan hjälpa mig....
Jag har hittat en RF 900 motor som är till salu ,
Är det samma motorfäste som på min bandit 600 '96 ?
måsen skrev:2193694Tja! Är sen igår banditägare. Satt o läste igenom första 15 sidorna här på bandit-tråden,sen orkade jag inget mer.. Har en -03a och ska sätta på bolton men ska jag göra på samma sätt som med 96-00,alltså ta upp hölet i luftburken o byta munstycken eller går man till väga på annat sätt?
Åsså var det en till sak.. orginalstyret var ingen höjdare,finns det nån som har bytt det till nåt annat lite bredare o inte så knepigt vinklat?
Kör så det ryker,nu blir det bärs
måsen skrev:2193694Tja! Är sen igår banditägare. Satt o läste igenom första 15 sidorna här på bandit-tråden,sen orkade jag inget mer.. Har en -03a och ska sätta på bolton men ska jag göra på samma sätt som med 96-00,alltså ta upp hölet i luftburken o byta munstycken eller går man till väga på annat sätt?
Åsså var det en till sak.. orginalstyret var ingen höjdare,finns det nån som har bytt det till nåt annat lite bredare o inte så knepigt vinklat?
Jag har monterat ett fatbarstyre. Riktigt trevligt, ungefär samma höjd fast man har bredare mellan händerna och i en rakare vinkel. Enligt min smak helt klart värt pengarna. Och du.. Grattis till din nya hojmåsen skrev:2193694.....
B-400 skrev:vad hittar jag info om vilken Gsxr koppling jag kan plocka över i min Bandit 1200-97:a?
andersbrink skrev:2199914Du kan ta en komplett koppling från en 89-92 gsxr1100. Med komplett menas korg och inre hub samt allt som ryms däri inklusive tryckplatta. Du återanvänder Banditens drev (för generator/oljepump) som sittera bakpå kopplingskorgen, dvs bara att flytta över. Kika på bikebandit.com för vilka originaldetaljer en 89-92 gsxr1100 har. Du behöver även tryckstången i aluminium som går genom ingående drivaxeln.
B-400 skrev:Har du slut på ditt beg lager
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |