Fråga du Dave hur många han har skickat till Sverige
Nej men jag borde vara den första med komplett mrd/ssw
kan höra med han..
Fråga du Dave hur många han har skickat till Sverige
Japp hon saknar hjul, gaffel & bakdämparen för tillfället... men mer ska göras
Nya däck ska på med...
Du vill bara låta lika fränt (illa) som mig, därför köpte du det
Vad anser ni är ett bra pris på en drz -05 som gått lite drygt 500 mil om den är helt orörd förrutom ett slipon? 30k? Kanske en dum fråga men affärsmänniskan i mig är inte en vettig sådan. Tack på förhand!
Mvh
Något speciellt bestyckningskit som ex jd-kit behövs inte. Satsa på "vanliga" munstycken. Har för mig att jag hade 150-155 i huvudmunstycke när jag hade öppnad luftburk och öppnare system. Finns mycket info om 3x3mod på thumpertalk.com i drz-tråden och på youtube. Det är inte så att hojen är strypt för att passa till mellankortet? Min hoj hade öppnad luftburk, lättad, ombestyckat, tunnare cylinderfot och var riktigt pigg och skoj så länge vägen var krokig.
Ja det är ju helt klart en stor skillnad i drag på din och min
Blir nog till att lägga en del stålar på trim...
Den är reggad på 29 kW då borde den väl inte vara strypt på
Nått sätt ?
Det verkar som det ända sättet att köpa delar till dessa hojjar
Är från USA el England men jag tycker det är en djungel
Med alla avgifter och dyl. Var köper ni era grejjer ifrån?
Jag hittade ett helsystem i USA för 425 usd och dollarn är ju
Inte mycket värd men frågan är ju vad det kostar i slutet
Om det tillkommer tull och moms på detta ?
Ingen som har ett helsystem att sälja ??
Mvh
Matte
Är på jakt efter ett nytt luftfilter samt en ny kedja till min drz400sm -05 och undrar om någon har tips på bra grejer och var jag kan få tag i dessa?
Är biltema värt att kolla in?
Känns som man slängt av ett 1000tal original pryttlar från hojen idag.. Den vart helt original och orörd innan. Måste ligga ett o annat gram där =) Hur har ni löst det med avgasfästet som satt ihop med skjutspinne hållaren där? Bara kapat av strax efter? Såhär ser den ut just nu förresten!
Mvh
33$ på wheelingcyclesupply.com Vad har du för bakdäck? Ser ut att va hög profil och platt.
Den gula ser ju bättre ut än den svartaPrecis som du säger.. Det är nått maxxis 130/x. Duktigt fult blir det iaf vill jag lova.. Men det är så gott som slut så inget att hänga läpp för Vart köper man svart plast o plasttank billigast? Hittar bara gul plast inom sverige iaf. Också något ställe som har dekalkit? Precis sådana jag letade efter JJ! Billigt också Tack tack
mvh
Köp ett 150/60-17. orginal är 140/70-17 Wheeling har svart plast, men det kostar en del att klä om till svart.Precis som du säger.. Det är nått maxxis 130/x. Duktigt fult blir det iaf vill jag lova.. Men det är så gott som slut så inget att hänga läpp för Vart köper man svart plast o plasttank billigast? Hittar bara gul plast inom sverige iaf. Också något ställe som har dekalkit? Precis sådana jag letade efter JJ! Billigt också Tack tack
mvh
Dom gula är snabbare oxåDen gula ser ju bättre ut än den svarta
Dom gula är snabbare oxå
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|