jag har manuell kamkedjesträckare på hojen. gängstång med mutter på.
nån som vet hur man kollar att spelet är ok och hur man sjusterar om det skulle behövas?
mvh/mattias
Starta upp och skruva ut skruven. När det börjar slamra om kedjan spänner du precis så att det slutar låta.
Tjo, skulle ta bort min aupair ventil jox härva, vad e lämpligt att stoppa in i hålet som blir efter den lilla "avgaspipen" man tar bort? Finns det någe hett tips![]()
Gänga hålet till M6 och dra i en skruv!![]()
hej
nån som har koll på om det går LV-regga en E-reggad DRZ400E ?
Ingen som pysslar med hojjen? Min slog om på 1200mil igår så jag böt olja+filter och kolla ventilspelet ikväll. Fortfarande 0,25 båda ut och 0,15 båda in, precis som det alltid har varit. Kan tilläggas att hojjen får gå hårt jämt och har haft HC steg1 kammar i sig i 700mil. Det är fan hårdrock!
Biltema skärmen är en exact kopia på Acerbis supermoto skärmen, bara handla. Jag annvänder mina skjutspinnar ibland, skjutsar äldsta dottern till skolan då och då. Annars skulle jag plockat av dom med.
Monterade ett nytt Talon 14 framdrev idag. Drevmuttern satt löst! Huga man ska kanske kolla den ibland. Drog den 110NM sist men den hadde släppt. Nu blev det lite blå Locktite.
Lurig mutter det där..vart ifrån köpte du drevet o pris? det går väl att slänga på ett 14drev o köra med standard kedja va?
Åka lite ev imon em.. hörs
Ni ska ha stark Loctite som 2701, det har jag!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |