huSSe
husse
vad ligger ?matchvikten på en drz ?
Hojjta till i ett pm om du behöver låna bara. Om du köper köp direkt av Trailtech! Har varit en del serier med för starka magneter ute som bränner statorn.
En sån här har jag http://www.ebay.com/itm/ACERBIS-SUP...Parts_Accessories&hash=item43afdbeb41&vxp=mtr Nja du får nog allt flytta bak arslet oh rycka i styret om du inte vill koppla upp den.Jag skulle vilja ha en vit kortare framskärm JJ vad kör du med för framskärm den är kort och snygg! Ska det gå "lätt" att gasa upp den i 3an med 3x3, jetkit, slipon?
Hur hårt ska man dra kamöverfallsbultarna? Jag har inte använt momentnyckel när jag dragit dem, utan dragit ganska hårt. Jag har inget problem med bultarna, men tänkte ifall det kan skada ifall jag dragit alltför hårt, och hur mycket måste man ta i för att göra det? Gängorna är ju fortfarande hela så det är inget problem på det viset.Jajjemen, det är bladmått som gäller för att mäta spelet. Den viktigaste momentdragningen är kamöverfallen, men ofta är det för trångt för att komma åt med momentnyckel. Jag brukar dra lite lätt på känn.
Testade mitt hemmagjorda barmount till GoPro kameran idag mellan regnskurarna. http://www.youtube.com/watch?v=yBnEo5LOQvc
Kan lägga upp en bild imorrn
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |