Tjena!
Johan jo fan den går märkbart bättre men man känner att hela kittet stryps en aning med org systemet! men snart blir mer flås o sång i maskinen
Är nästan uppe i 80mil nu..
MVH Jocke
Ja, det ska vi nog ordna. med tanke på allt småfix den har fått extra, bör den bli ganska rapp i gången!
Dock så tror jag vi ska prova med ett större huvudmunstycke.
(När RS2 röret sitter där)
Kull att du satsar på din motor!
Idag körde jag upp för tredje gången med min drz och fixade äntligen kortet
Så nu ska det stylas och moddas lite, ska även skaffa helsystem så snart jag får råd. Så det kommer nog komma en del frågor framöver.
Grattis! Hur var det att krypköra med Zan?Idag körde jag upp för tredje gången med min drz och fixade äntligen kortet
Så nu ska det stylas och moddas lite, ska även skaffa helsystem så snart jag får råd. Så det kommer nog komma en del frågor framöver.
Har Suzuki slutat ny producera hojen?!?!?
Hittar den inte på deras hemsida
Grattis! Hur var det att krypköra med Zan?
Jag tycker det går riktigt enkelt att krypköra med drz:anGrattis! Hur var det att krypköra med Zan?
Tack för alla gratulationer!
Jag tycker det går riktigt enkelt att krypköra med drz:an
Har dock inget å jämföra med, men kan tänka mig att motarder över lag är lite enklare att manövrera än andra hojar.
Vilket kort körde du upp för?
Vad jag har fattat (inte mycket ioförsig) så får man inte köra upp för tung och man får inte köra drzan på mellankort.
Nej, men den kommer inte in i EU pga miljökraven!
I USA finns det 08r snart 09r.
Åfan, lite surt......då får man leta begangnade hojar då.
Vilket kort körde du upp för?
Vad jag har fattat (inte mycket ioförsig) så får man inte köra upp för tung och man får inte köra drzan på mellankort.
Tjena! Förlängde skruven har man så man slipper ta bort förgasaren vid justering, de e ju great! Jobbigt att ta bort den. Är nog en smaksak vilket kitt man väljer. Ska försöka få tid att ta lite bilder på dämparen å lägga upp vilken da som helst. Körigt nu!Vad skall man satsa på, ett JD kitt eller ett dyno steg2 kitt?
När man kollar på forumet på TT så verkar alla köra på JD kittet. Om man nu satsar på ett JD kitt är det något mer man behöver? Det finns ju tydligen någon förlängd bränsleskruv.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|