Madmax.
Ny medlem
Nu har jag ändrat lite i mitt garage. Sväng gärna in!
Den motorn går inte av för hackor! Nä vadå avis, jag?
Nu har jag ändrat lite i mitt garage. Sväng gärna in!
Den motorn går inte av för hackor! Nä vadå avis, jag?![]()
Är det någon som vet vad man kan använda på plasten efter tvätt som inte mattar den utan gör att det glänser. Hittade något som var till för plast på motorcyklar men det blev bara värre slängde skiten åt h******![]()
OK, då låter jag bli det. Gjorde burkmodden som jag sett en del göra på thumpertalk. Det blev en cocacola zero för den matchade färgerna på hojen, blev riktigt nöjd.![]()
![]()
Ha de gött i värmen!
M.V.H Peter
Ha ha fan vad kul. Passade burkens diameter, skar du bara upp den och tryckte på den eller har du fäst den på något annat sätt?
Skar bort toppen och botten med en fin mattkniv sedan klippte jag upp den i bakkanten och samtidigt tog jag bort ca: 2-3 cm på diametern. Sen klippte jag med en vanlig sax över och underkant så dom blev jämna efter mattkniven.
Sen tog jag en tunn dubbelhäftande tejp och satte på den i över o underkant och smackade dit den.
Det finns ju många olika burkar att välja på så sätt igång! Ta gärna en bild och visa hur det blev, är alltid roligt att se vad andra gjort.
M.V.H Peter![]()
hejsan har fått problem med min drz får inte upp tryck i frambormsen hade loss broms slangen sedan fick jag inget tryck har luftat o grejat men händer inget![]()
har du verkligen luftat rätt? tills det bara kommer bromsvätska ur nippeln?
Skar bort toppen och botten med en fin mattkniv sedan klippte jag upp den i bakkanten och samtidigt tog jag bort ca: 2-3 cm på diametern. Sen klippte jag med en vanlig sax över och underkant så dom blev jämna efter mattkniven.
Sen tog jag en tunn dubbelhäftande tejp och satte på den i över o underkant och smackade dit den.
Det finns ju många olika burkar att välja på så sätt igång! Ta gärna en bild och visa hur det blev, är alltid roligt att se vad andra gjort.
M.V.H Peter![]()
Mucket läcker hoj, gillar färgen då den sticker ut lite mer än dom svarta hojarna. Men vad är det för dämpare du har? Ser ut som en ombyggd orginal burk med en FMF bomb som främre rör?
M.V.H Peter
Hade varit intressant att se vad du har gjort med dämparen. Dynojet steg2 kitet, kan man installera det själv som JD kitet eller måste man lämna in hojen?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |