Fick hem en drz med just 13-50 i drevning ,, det var riktigt rolig drevning gick up på bakhjulet varenda växel
Den ska jag trimma in åt en snubbe dvs få ut max som går utan ingrepp i motor..
finns ju potencial ser jag.. Det första jag ska göra och man måste göra!! Är att kapa tokborra sönder luftburken totalt ,,,det blir så mycket hål det går under sadel och tokborrad sidokåpa. Jag märkte att drzan behöver borras oherrans mycket det räckte inte med typ 6 hål under sadel på ca 25mm. När en maskin är försedd med vanlig flatslidegasare (ej vacum) så ska den ha så lite motstånd det går i luftburk och filter. Så kn är beställt och förgasaren ska få sig en översyn,, jag ska bygga om axpumpsmunstycket till Boost special dvs dubbla blomsprutbilder i V det är effektivt sätt att få bra svar i gasen

Får se om jag bygger om org dämparen eller monterar en hemmabyggd dämpare från husaberg?
Vart köper ni munstycken någonstanns? jag skulle behöva 48 i låg och 170 i hög ev någon som har?
Återkommer med resultat färdigintrimmad,,