Nu har jag provkört moddarna på 01ans dr400E det vart någr!!
1 Bort med gnistsläckaren i dämparen för den satt kvar.
2..Bort med org L-filter dit med kn och tokperforead burk Borrad tills man inte känner skillnad mellan lock borta och kåpa där (det blir några 20 tal hål på ca 28mm runt om burken och kåpan....
3 Portad förgasare från org 39mm till 42,2mm .
4 Det som är bland det viktigaste för gassvaret,, portat axpumpsmunstycke ca 30% större pisstråle + oringsmodd på armen som pumpar dvs man sätter en liten oring mellan den axeln och närmaste stopp som far ifrån armen vid gaspådra ger ca 30% mer tryck i axpumpen.
Ja hur den går? Kan bara säga det att den går som en yz 450 eller känns ta mej fan som en crf 450 (inbilling) Svarar på gasen som en anfetaminstinn huggorm och drar så fort upp i varv så det tog ett tag att vänja sig växla fortare slog annars i varvstoppet 1,2,3 (drevning 13-50!!) Drar något fruktat bra från 6000v till stopp och inte märkbart sämmre innan trotts toalettstolsfugge

Snacka om att den vart lätt att weela med!! Går upp på varenda växel lätt ,,skulle vara intresant att prova den med snabbare drevning!!
Bestyckningen vart ca 10% större i låg-F och mellan-F munstyckena och nålen nästan hissad max ..Högfarten nu 168 ,,men det känns som den faktist ska ha större? Ska prova 175 i morgon.. Stenöjd iaf Ska bli roligt att höra vad kompisaren säger när han får igen den! Upplevs som 10hk men kan inte vara mer än ca 4-6hk gissar jag??????