Äntligen tillbaka!
Har varit lite frånvarande, men ska fotta DRZan idag så oroa er inte!
Har monterat lite godsaker under tiden...
-FMF Powerbomb
-FMF Powercore 4 med "mufflerslider"
-3x3 mod dvs. borttagen snorkel samt större insugshål
-Galfer SS bromsslang fram
-Galfer 1805G(Street/Racing) belägg fram
-Zeta Racing Raisers +19mm
Självklart är föggen ombestyckad hos Racerepairs, som hålls igång av KamikazeKid här på forumet! De gjorde ett kanonjobb fort som bara den, bra jobbat än en gång.
Har ett nytt ProTaper 14T framdrev annars som bara ligger... har inte tänkt montera det innan strypningen åker, och det är ett tag tills dess...
Som min ser ut just nu skulle jag behöva ett 16T framdrev istället för att kunna utnyttja mitt finfina låg-mellan register
EDIT
Har varit ute och kleta på 4 av de 8 Excel dekalerna som jag fick med, kanske kletar på de andra på motsatt sida av fälgen så det blir symmetriskt och fint.
Sedan blev det dags att fota skönheten, nemas problemas, så nu har jag några bilder som blev helt okej!
Blev ganska stora bilder, även fast jag komprimerade och förminskade satan!
Varnar för stora bilder, så blir ingen sur.
Har varit lite frånvarande, men ska fotta DRZan idag så oroa er inte!
Har monterat lite godsaker under tiden...
-FMF Powerbomb
-FMF Powercore 4 med "mufflerslider"
-3x3 mod dvs. borttagen snorkel samt större insugshål
-Galfer SS bromsslang fram
-Galfer 1805G(Street/Racing) belägg fram
-Zeta Racing Raisers +19mm
Självklart är föggen ombestyckad hos Racerepairs, som hålls igång av KamikazeKid här på forumet! De gjorde ett kanonjobb fort som bara den, bra jobbat än en gång.
Ahh gött. Tack(Ang. omdrevning)
Har ett nytt ProTaper 14T framdrev annars som bara ligger... har inte tänkt montera det innan strypningen åker, och det är ett tag tills dess...
Som min ser ut just nu skulle jag behöva ett 16T framdrev istället för att kunna utnyttja mitt finfina låg-mellan register
EDIT
Har varit ute och kleta på 4 av de 8 Excel dekalerna som jag fick med, kanske kletar på de andra på motsatt sida av fälgen så det blir symmetriskt och fint.
Sedan blev det dags att fota skönheten, nemas problemas, så nu har jag några bilder som blev helt okej!
Blev ganska stora bilder, även fast jag komprimerade och förminskade satan!
Last edited: