Christopher
Bombrepa.se
Nån som har ett jd kit till salu?
såg att någon på soe forumet hade ett tillsalu
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Nån som har ett jd kit till salu?
såg att någon på soe forumet hade ett tillsalu![]()
Köp en -04 istället, då får du mycket bättre fjädring på köpet.hallå för tusan hur svårt ska det vara att komma över en DRZ400s 00-02 egentligen?Har väntat och väntat och väntat men det kommer aldrig ut någon på blocket!
Köp en -04 istället, då får du mycket bättre fjädring på köpet.
http://www.blocket.se/stockholm/Suzuki_drz_400_S_22631137.htm?ca=2&w=3&last=1
Den var redan såld tyvärr.
Kan verkligen nålen göra så stor skillnad? Munstycket kan man köpa här för 20 spänn lixom.
Antar att du ska svarva egna?? Enklast är att ta mått själv på hjulaxelmuttrarna så du kan få på puckarna över, annars är det bara gängad stång o muttrar som gäller...Någon här som har krasch-puckar till sin drz?Och i så fall om någon skulle kunna lägga upp en närbild enbart på den?Är rätt intresserad hur den ser ut och hur man fäster den, tänkte eventuellt tillverka egna...
Är det uppsamlingskärl du fått fast där? Vilka ställen går slangarna till?Lite bling!
Fan va vackert!*bilder*
Är det uppsamlingskärl du fått fast där? Vilka ställen går slangarna till?
Nice! Fina grejjer dom har på sin hemsidaJapp! A.P.A. fuel catch can från Wheelingcyclesupply. 2 slangar går till Fcren, en samlar upp dom 3 drän.slangarna och en samlar upp dom 2 ventslangarna. Man får inte blanda ihop vent och drän! En annan slang går upp vid kylaren och vidare upp under tanken, det är luftningen. Så finns det en urtappning med. Blir en del i kärlet när man åker lite bakhjul.
Jag har dragit om slangen som går från vehusventilationen till luftburken, förlängt den så den går upp till styret och tillbaka. På det sättet får jag aldrig ut olja där utan det rinner tillbaka. Sen håller jag stenhård koll på oljenivån och ser till att den ligger strax över maxmarkeringen på stickan.Grym bild zarell!
Har du byggt om på något sätt så att den inte drar så mkt olja när du wheelar? tycker det drar olja som fan och då wheelar jag bara under/runt balanspunkten på första växeln
Nice! Fina grejjer dom har på sin hemsidaHade fan jag behövt, forsar ju ut bensin när man leker runt med hojen ståendes kl12 som jag gör
Jag har dragit om slangen som går från vehusventilationen till luftburken, förlängt den så den går upp till styret och tillbaka. På det sättet får jag aldrig ut olja där utan det rinner tillbaka. Sen håller jag stenhård koll på oljenivån och ser till att den ligger strax över maxmarkeringen på stickan.
![]()
Ja det är det. Nej den går fortfarande in i luftburken men slangen går först upp till styret och tillbaka ner igen.Smidigt! det måste jag göra också
Det är den lilla svarta burken som sitter vid avgasröret va? har du tagit bort slangen så den ej går in i luftburken längre?
Ja det är det. Nej den går fortfarande in i luftburken men slangen går först upp till styret och tillbaka ner igen.
analpiratssalladBB-kittet e på villovägar så där gick slutet på denna säsong åt h"#vete
![]()
Fan va surt! Men dom tar väl på sig det va? Så dom skickar en ny menar jag.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |