Svensson83
King
Finns de inte Akra shorty slip-on till k9 och uppåt?
Tar även andra tips om mindre avgassystem.
Finns de inte Akra shorty slip-on till k9 och uppåt?
Det verkar lite tunnsått med det. Akra-sortimentet finns här. Några stubbar från ebay:
http://www.ebay.co.uk/itm/GSXR1000-...06?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item415d00b07a
http://www.ebay.co.uk/itm/GSXR1000-...83?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item415d234263
Annars kan Du hitta en drös med alternativ här: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=217444
Men kom ihåg att Du riskerar att bli utslängd från banorna med allt för kort system. Jag skulle föredra katalysator-eliminering och längre burk om jag skulle välja. NiklasiNorr åker ju Yoshi single plus linkpipe, själv har jag Yoshi gatlegala och dubbla GP-rör med linkpipe. Nu åker jag utan insatserna, men tror inte jag skulle klara en riktig mätning på någon av våra banor...
Tänkte Köra en tur Tyskland-Österrike m,m Har funderingar på att byta styrkrona till street fighter. (kan man ha kvar kåpan om man sätter på det??) Har funderingar på att byta hoj bara p.g.a detta, vill sitta lite mer upprätt. Har kört Norge funka perfect men nu blir det en bra mycket längre tur och åker med en kompis som har en lugnare hoj,, ;( Och någon som har en smart lösning på pack system tll 09-11 gixxern? Flyg baken är ju inte riktigt byggd för Touring väskor. Kan bli ca 400 mil, Hm man kanske får byta in gixxern ändå är inne på ktm 990 smt,n Men är så nöjd med gixxern och inbyte jo tjena får ja 80,000 för min så kan jag va nöjd?? eee,, Kan ju va billigare att köpa annan styrkrona tänkte jag men som sagt Kan man ha kvar Kåpan då!!!,,,, IIIIIlands problem Morr,,
kannon )) Men vet du om man kan ha kvar Kåpan?? (ser ut som en gixxer på bilden) f,, då kan d ju funka,,, yes (om)!!! då blir gix, kvar På tyska hm? har du/ någon beställt därifrån.
Tack (Niklasinorr)för all info o förslag, ja du har helt rätt ang, Att det blir problem med att kablar o vajrar blir för korta.. klippa o förlänga vajrar har jag ingen lust med. men tänkte göra som du föreslog. Har beställt clip on (Relax Bar) från TRW.. ca 7cm höjbar. NCCR Northern Classic, Custom & Race. säljer LSL prylar i massor Hm? Där såg jag Styrkrona till gixxer (med kåpan kvar!) men som sagt klippa o klistra kablar,?? Kronan kostar 3200:- Har hört att om man har otur så kan man få klippa kablarna till omkopplaren (Hjälp) ;( kan det verkligen vara såna jä,,,problem att bygga om gixxern till Touring hoj.. )
Hallå.
Är på jakt efter en Suzuki gsxr 1000, -09 eller -10, blå/vit. Hör av er om ni hittar någon annons eller känner någon som ska sälja =)
Tack och hej
Jag har kollat in den faktiskt, men avskyr slipon systemet. De går och andra sidan sälja och köpa nytt. Frågan är hur mycket den är prutbar
Gillar den typ av slipon som ZM posta på sid 10, de är snyggt i mitt tycke.
Även de som sitter på denna är riktigt snyggt
http://www.blocket.se/vasterbotten/Suzuki_GSXR1000__superklipp__ex_utrustad_36727569.htm?ca=15&w=3
Denna är svart, men ringde på den ändå. Allt är fint till rätt pris hehe, dock förmodligen såld, får besked i veckan.
Hämta en Suzuki gsxr 1000 L0 2010 i helgen, blev ingen av dem jag länkat tidigare. det blev även en svart och jag är faktiskt inte de minsta ledsen över det. Vilken jävla hoj de är!
Niklasinorr du kör med suzuki märkesförsäkring va? Hur resonerar du kring den höga självrisken?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|