icko
Ny medlem
Gotland Ring
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=21038
Har en plats till övers om nån e sugen!!
//Icko
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=21038
Har en plats till övers om nån e sugen!!
//Icko
No1 skrev:Har precis efter 16.1mil bytt både fram/bak däck vilket var en skit enkel sak att genomföra!!!
Endast en "fast" distans fram!!!
Patrik,
SWT Racing...
No1 skrev:Har precis efter 16.1mil bytt både fram/bak däck vilket var en skit enkel sak att genomföra!!!
Endast en "fast" distans fram!!!
Patrik,
SWT Racing...
http://yosh-suzuki.sparks-trading.nl/Slip-on 1000k5.jpgVon Vettet skrev:så snälla...några trevliga uppslag till slutburk tack
Brukar leja bort packningen,=snygg tjej gör det för 50kr!Skaffa det!pitte skrev:Min R750 -02 var sååååååå trött direkt efter att jag hade provkört K5:an. Men nu ä den snabb igen Så jag tänker inte läsa mer i den här tråden om hur snabba era nya gixxrar är. Grattis till er som har köpt den.
Tog du fel på dunkarna och fick i dig bensinwalleskydive skrev:Brukar leja bort packningen,=snygg tjej gör det för 50kr!Skaffa det!
Som om det inte vore nog med att det är "fel" tråd att ställa frågan i så är jag "fel" person att svaraR1 wannabe skrev:Jag vet att det kanske är "fel" tråd att ställa frågan i, men.....
Hur upplever ni K5an?
Vill gärna höra både ris och ros.
Går i köpartankar och väljer mellan -05 R1 eller K5.
Jocke
sandstream skrev:de kan helt enkelt inte vara bättre
R1 wannabe skrev:Jag vet att det kanske är "fel" tråd att ställa frågan i, men.....
Hur upplever ni K5an?
Vill gärna höra både ris och ros.
Går i köpartankar och väljer mellan -05 R1 eller K5.
Jocke
Sent ska syndarna vaknastarclassic skrev:Det där min gode herre är exakt helt precis rätt inställning till Suzuki...
Nogger skrev:Skulle bli mkt förvånad om du inte blir nöjd, men är du inte helt seriös i dina tankar att byta hoj så ÅK INTE och provkör för det blir inte riktigt samma sak och sätta sig på den "gamle" igen.... Själv så provkörde jag aldrig, det va ju trots allt en SUZUKI och -01an och -03 jag hade innan funkade ju klockrent..
Ooooppps har redan lyckats sälja min och tänkte ta en liten provtur....Nogger skrev:men är du inte helt seriös i dina tankar att byta hoj så ÅK INTE och provkör för det blir inte riktigt samma sak och sätta sig på den "gamle" igen.... ..
Det är upp till föraren fortfarande.HumAnyt skrev:varför började jag läsa denna tråd igen för! nu vill jag byta hoj, jag som lovade mej själv att denna ska gå året ut.... Tycker själv att mina är lite trög isvängarna ibland k4:a, är det stor skillnad till k5:an? då menar jag stooor skillnad (säg att det inte är det så jag inte blir mer sugen på att byta... )
Enda sättet att få veta är att provköra!HumAnyt skrev:varför började jag läsa denna tråd igen för! nu vill jag byta hoj, jag som lovade mej själv att denna ska gå året ut.... Tycker själv att mina är lite trög isvängarna ibland k4:a, är det stor skillnad till k5:an? då menar jag stooor skillnad (säg att det inte är det så jag inte blir mer sugen på att byta... )
Bra, känns som att det är för många R1r hos potatisarna, nån måste visa den rätta vägen!Tjoffe skrev:Jag gjorde misstaget att provköra, nu måste jag ha en förr eller senare.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|