MC Doktorn
Guest
ninja-mannen(c) skrev:
hoppas ingen här drabbas
ninja-mannen(c) skrev:
ninja-mannen(c) skrev:
De går ju iaf framåt och håller ett par år#Olsson# skrev:Ja, se japanare. Ramlar inte fotpinnarna av eller fälgar som spricker så är det ramarna som separerar.
SSPC skrev:Jag trodde du hade regeringsbeslut på att du inte fick köpa lull-lull, och nu visar det sig att du redan bränt 795:- på puckar.
Finns det fler synder som inte kommit i fram ännu ?
/Nicholas
SSPC skrev:Nja någon tjänar nånstans även på bågen.
I svedala 131.900 :- (inkl 25% moms)
105.520 ex moms
USA $11000 (inkl 13% state tax, californien)
ca 68.200 ex moms = 65% av svenskt pris ex moms.
/Nicholas
sandstream skrev:Har kollat pris på 100-mila servicen hos E&D MC Verkstaden i Solna och de tar 1.748:- inklusive allt (2.300:- hos DinMC).
Tyvärr så var väntetiden 3 veckor och min behöver service den här veckan.
Vet iaf att DinMC inte kommer att få utföra 600-mila servicen med sina priser
Vilken verkstad?BLUERIDER skrev:Servade min på 100 mil hos auktoriserad suzuki verkstad för dryga
tusenlappen med Motul 300 V oljan...
Nope, min är snäll som ett lamm under 4000 varv.Mio skrev:Är era GSX-R K5or nervösa när ni kör på låga varv, det är min mycket mer än min föra 02a.
sandstream skrev:Var och pantade lite flaskor och burkar...
Vart ett rökfärgat doublebubble glas och avgasfäste
Du är tuff som vågar skriva så i den här tråden, vi avgudar den ljuddämparenH4 skrev:Fan vad sexigt
Det enda jag hade bytt är den där fula ljudddämparen...
sandstream skrev:Du är tuff som vågar skriva så i den här tråden, vi avgudar den ljuddämparen
Jag ska byta nångång men inte i år, det blir nog nästa säsong och då ihop med en PowerCommander.
Frågan är om det behövs för en vanlig dödlig, den svänger som en liten 600:a original.Nice_boy skrev:Undrar om det är någon som har justerat Svingarmsfästet på sin K5a.. "Lutningen"
Blir den bättre att svänga med i chikaner o snabba kursändringar.. Hur blir den rakt fram?
Den skiljer sig onekligen från mängdenP@trik skrev:Har sett den på bild,har sett den live och kan forfarande inte bestämma mig om jag gillar den eller inte.
Dämparen är fulsnygg på nått sätt.
sandstream skrev:Den skiljer sig onekligen från mängden
Lämnade in hojen på service i morse och parkerade bredvid DinMCs egen K5:a och den hade ett Yoshi-slipon.
Det var så pass mycket snyggare att jag tänkte ägna de närmsta veckorna åt att samla burkar, kundvagnar och klippa gräsmattan åt grannen
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|