ninja-mannen(c) skrev:
De går ju iaf framåt och håller ett par år#Olsson# skrev:Ja, se japanare. Ramlar inte fotpinnarna av eller fälgar som spricker så är det ramarna som separerar.
![]()
SSPC skrev:Jag trodde du hade regeringsbeslut på att du inte fick köpa lull-lull, och nu visar det sig att du redan bränt 795:- på puckar.
Finns det fler synder som inte kommit i fram ännu ?
/Nicholas
SSPC skrev:Nja någon tjänar nånstans även på bågen.
I svedala 131.900 :- (inkl 25% moms)
105.520 ex moms
USA $11000 (inkl 13% state tax, californien)
ca 68.200 ex moms = 65% av svenskt pris ex moms.
/Nicholas
sandstream skrev:Har kollat pris på 100-mila servicen hos E&D MC Verkstaden i Solna och de tar 1.748:- inklusive allt (2.300:- hos DinMC).
Tyvärr så var väntetiden 3 veckor och min behöver service den här veckan.
Vet iaf att DinMC inte kommer att få utföra 600-mila servicen med sina priser![]()
Vilken verkstad?BLUERIDER skrev:Servade min på 100 mil hos auktoriserad suzuki verkstad för dryga
tusenlappen med Motul 300 V oljan...
Nope, min är snäll som ett lamm under 4000 varv.Mio skrev:Är era GSX-R K5or nervösa när ni kör på låga varv, det är min mycket mer än min föra 02a.
sandstream skrev:Var och pantade lite flaskor och burkar...
Vart ett rökfärgat doublebubble glas och avgasfäste![]()
Du är tuff som vågar skriva så i den här tråden, vi avgudar den ljuddämparenH4 skrev:Fan vad sexigt![]()
Det enda jag hade bytt är den där fula ljudddämparen...![]()
sandstream skrev:Du är tuff som vågar skriva så i den här tråden, vi avgudar den ljuddämparen
Jag ska byta nångång men inte i år, det blir nog nästa säsong och då ihop med en PowerCommander.
Frågan är om det behövs för en vanlig dödlig, den svänger som en liten 600:a original.Nice_boy skrev:Undrar om det är någon som har justerat Svingarmsfästet på sin K5a.. "Lutningen"
Blir den bättre att svänga med i chikaner o snabba kursändringar.. Hur blir den rakt fram?
Den skiljer sig onekligen från mängdenP@trik skrev:Har sett den på bild,har sett den live och kan forfarande inte bestämma mig om jag gillar den eller inte.
Dämparen är fulsnygg på nått sätt.
sandstream skrev:Den skiljer sig onekligen från mängden
Lämnade in hojen på service i morse och parkerade bredvid DinMCs egen K5:a och den hade ett Yoshi-slipon.
Det var så pass mycket snyggare att jag tänkte ägna de närmsta veckorna åt att samla burkar, kundvagnar och klippa gräsmattan åt grannen![]()
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |