Triggerhappy
Måste man tvätta den?
Julklapps tips: http://www.evolutioncomposites.co.uk/acatalog/2005_K5.html
Gurra Gixxer skrev:Var och fick bågen bänkad idag lämnade 166,5 orginal..
Med Yoshimura rs3 slipon, Kn filter och upphöjt bränsle i orginalboxen lämnade den 170,3 bakhjulshästar.. Så håller med om att det inte är lönt att lägga pengar på blås menar 7400 för en ljuddämpare som ger 3 hk...
Sålde min blade 954 förra veckan, Dan efter köpte jag min K5.
De blir nog kul till sommaren.
Jag har samma som du Yoshimura. Undrar därför hur mycket du höjde bränslet i orginalboxen..
Vet någon om de finns nån butik i sth eller sverige som säljer Undertail fillern som finns på hotbodiesracing.com.
Mvh: Mr.h L.R.R.
gixxer_chrille skrev:Du måste nog vara den förste o den ende som tycker att original blåset ser grym ut på K5:an vad jag vet
Fast de e klart, låter den Yoshin som jag ska ha för mkt så kan man säkerligen dämpa den mer genom att byta innehållet eller trycka i mer ull.
Det där var inte snälltTriggerhappy skrev:
Triggerhappy skrev:
Man kanske skulle slå till på en kolfiber-tankGarga skrev:Hittade lite mer Julklappstips här! http://www.worldofqbcarbon.com/products/suzuki/gsxr1000k5/gsxr1000k5products.htm lite dyrt bara ca 15 tusen för front o sidokåpor o 3 tusen för bakdelen! om man bara hade lite pengar över
tjewgekrowner...Itssoeasy skrev:Funderar på att byta till en gixxer till våren. Har en zx6a 05a, vad tror ni man kan få lägga imellan på en gixxer 1000 K5? 45-50 000? Min har rullat ca 800 mil, full servad.
Är sugen som fan på sukka, vill inte köra kawwa nästa gång, absolut inget ont om dem, men man måste ju byta lite, och Rettorna har ju blivigt dussinhojar...alla har dem ju, och fireblade, ja, kanske men inte nu.
/I
Ja, det är bara duMagnus-Sthlm skrev:Är det bara jag som tycker att kolfiber inte är speciellt vackert? Förstår mig inte på kolfiberhypen alls, tycker att det ser både billigt och föråldrat ut.
sandstream skrev:Ja, det är bara du
Personligen tycker jag det är skitsnyggt och dreglar lite då och då på sånna här sidor:
http://www.worldofqbcarbon.com/products/suzuki/gsxr1000k5/gsxr1000k5products.htm
Tänk dig en sån tank
Gixer skrev:Så här efter första året på nya K5an undrar jag vad ni andra har valt för däck att köra på? och gärna hur ni tycker att dom funkar..
wannagofast skrev:Läser på "insidebikes.com" att K5´an ska vara komfortabel (nåja) för både lång/kort.. Vad säger ni som har en???
Körde först slut på originaldäcken (Bridgestone BT14) och de funkar bra på gata men inget vidare på bana.Gixer skrev:Så här efter första året på nya K5an undrar jag vad ni andra har valt för däck att köra på? och gärna hur ni tycker att dom funkar..
180 cm och sitter perfektMagnus-Sthlm skrev:Nogger är nog den mest lämpade på att svara hur den är för långa personer i alla fall. Vem som är kortast och kör K5 vet jag inte men det skulle vara lite kul att höra deras uppfattning om hur komforten är. 186cm sitter i alla fall utmärkt på den.
Gixer skrev:Så här efter första året på nya K5an undrar jag vad ni andra har valt för däck att köra på? och gärna hur ni tycker att dom funkar..
Sandstream skrev:Sist vart det Pirelli SuperCorsa (SC2 bak och SC1 fram) och sånna blir det nästa år också
wannagofast skrev:Läser på "insidebikes.com" att K5´an ska vara komfortabel (nåja) för både lång/kort.. Vad säger ni som har en???
Magnus-Sthlm skrev:Kör på Michelin Pilot Power och är sjukt nöjd. Det satt ett Avon-däck på när jag köpte den och när det var blött ute var det som att leka Bambi på hal is. Gav ett par riktiga sensationsupplevelser. Kan varmt rekomendera Pilot Power trots lite högre pris och kortare hållbarhet.
Nogger är nog den mest lämpade på att svara hur den är för långa personer i alla fall. Vem som är kortast och kör K5 vet jag inte men det skulle vara lite kul att höra deras uppfattning om hur komforten är. 186cm sitter i alla fall utmärkt på den.
sandstream skrev:Provade sen Pilot Power men de vart för varma på bana och släppte för mycket för min smak.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |