Suzuki GSX-R1000 K5/K6-tråden

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05 något modifierad av Taxi Stockholm
sandstream skrev:
Jag ska få privatlektioner av Magnus :)

Citat:
Inskickat av Magnus-Sthlm
. Är det fullgasväxlingar som gäller eller

Inskickat av Rigge
U will die!!!!

Ovanstående fick jag i svar av Rigge när jag hade lite bakhjulsåkafrågor men du behöver inte oroa dig...du och jag på rakorna i Kungsängen i sommar, det kommer att gå greeeeeejt :tummenupp :D

Last edited:
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
Magnus-Sthlm skrev:
Citat:

Inskickat av Rigge
U will die!!!!

Ovanstående fick jag i svar av Rigge när jag hade lite bakhjulsåkafrågor men du behöver inte oroa dig...du och jag på rakorna i Kungsängen i sommar, det kommer att gå greeeeeejt :tummenupp :D

*ASG* Kommer ihåg Rigges svar U WILL DIE... :D Jag kommer för att se sandstream oiiiiiiiiiiiiiiiila men jag vet inte på vad för hoj... :)

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Nogger skrev:
*ASG* Kommer ihåg Rigges svar U WILL DIE... :D Jag kommer för att se sandstream oiiiiiiiiiiiiiiiila men jag vet inte på vad för hoj... :)

Har du sålt? Den där skulle ju jag lägga vantarna på senare i vår ju...kanske :fatta! :hihi

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Magnus-Sthlm skrev:
Citat:

Inskickat av Rigge
U will die!!!!

:rofl :rofl GLÖM INTE ATT FILMA!!!

Dr.Bike

Guest
Superbike Roger skrev:
Varför inte turbo på din CBR900???
Du lär lämna många K5-K6 bakom dig. :)
Tjaa.. om jag lär mig styra tingesten bara... :lol

Säger som jag säger till lillkillarna på jobbet när de snurrar som värst runt och mellan benen på en under innebandypassen:

- Kul att man får vara med iaf! :tummenupp

Ska iaf pricka in så mycket bankörning det går i år. Det är iaf NOG jobbigt att vara rundningsmärke ändå, så ja, jag ska iaf försöka så gott jag kan!
Slut lär man ju bli.

Men : Lycklig!! (det viktigaste iaf)

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Hoj
sandstream skrev:
Klart vi ska filma! :D

We will go commercial :tummenupp

Jag kan redan nu säga att det kommer att bli årets mest sålda stuntfilm med trick som världen aldrig tidigare har skådat :yoparty

Arbetsnamn: G reatest R iders Stuntmovie :D

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Magnus-Sthlm skrev:

Jag kan redan nu säga att det kommer att bli årets mest sålda stuntfilm med trick som världen aldrig tidigare har skådat :yoparty

KEEEWLT!!! :banana

signaturen blev ett faktum nu... :D

Gick med
9 Mar 2003
Hoj
..........
Kan bara säga att det inte beror säskillt mycket på hojen vid bankörning, det är vad som sitter bakom styret som avgör.
CBR900 är en bra hoj har själv åkt med sån :tummenupp

Dr.Bike skrev:
Tjaa.. om jag lär mig styra tingesten bara... :lol

Säger som jag säger till lillkillarna på jobbet när de snurrar som värst runt och mellan benen på en under innebandypassen:

- Kul att man får vara med iaf! :tummenupp

Ska iaf pricka in så mycket bankörning det går i år. Det är iaf NOG jobbigt att vara rundningsmärke ändå, så ja, jag ska iaf försöka så gott jag kan!
Slut lär man ju bli.

Men : Lycklig!! (det viktigaste iaf)

Gurra Gixxer

ERF 2010
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
GsxR 1000 k9
Magnus-Sthlm skrev:

Synd man bor i skåne så man inte får var a med och uuuiilla med er och gammel rider (Nogger)
hade varit kul..... :huvet

Dr.Bike

Guest
Superbike Roger skrev:
Kan bara säga att det inte beror säskillt mycket på hojen vid bankörning, det är vad som sitter bakom styret som avgör.
CBR900 är en bra hoj har själv åkt med sån :tummenupp

Dina ord är som musik i mina öron! :tummenupp
Men i vilket fall som helst kommer hojens kapacitet att överstiga min inkompetensnivå hur som helst! :lol

Och det som gäller är: Huvudsaken är att deltaga, för det höga nöjets skull!

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Hoj
Nu har jag fått tillbaka min PCIII från MotoSpeed, bra och snabb service. USB-kontakten är bytt så nu kan jag äntligen få en mapp till just min hoj. Jag funderar dock på att passa på att byta från slipon till helsystem.
Antingen blir det ett Yoshi som jag har nu eller ett som på bilden nedan. Har inte fått svar av dom än om det finns som helsystem eller bara som slipon, lite oklart på deras hemsida.

Edit:Skumt, det står att bilden är uppladdad men den kommer inte med. Jaja, lägger in länk och sen är det bara att scrolla sig ner till sista bilden på sidan.

http://www.speedycom.co.uk/shop/product.php?productid=16641&cat=356&page=1

Bifogat

• Black.bmp
    130 KB · Visningar: 44
Last edited:

sandstream

Guest
Magnus-Sthlm skrev:
:rofl
Det räcker att skriva att sandstream kraschar på framsidan så säljer vi nog några hundra ex bara här på SH :D

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Hoj
sandstream skrev:
:rofl
Det räcker att skriva att sandstream kraschar på framsidan så säljer vi nog några hundra ex bara här på SH :D

Förresten, ska du köpa mitt korta Yoshirör om jag köper helsystem? Det är du faktiskt värd till sommaren :nicka

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Magnus-Sthlm skrev:
Nu har jag fått tillbaka min PCIII från MotoSpeed, bra och snabb service. USB-kontakten är bytt så nu kan jag äntligen få en mapp till just min hoj. Jag funderar dock på att passa på att byta från slipon till helsystem.
Antingen blir det ett Yoshi som jag har nu eller ett som på bilden nedan. Har inte fått svar av dom än om det finns som helsystem eller bara som slipon, lite oklart på deras hemsida.

Edit:Skumt, det står att bilden är uppladdad men den kommer inte med. Jaja, lägger in länk och sen är det bara att scrolla sig ner till sista bilden på sidan.

http://www.speedycom.co.uk/shop/product.php?productid=16641&cat=356&page=1

Det där är endast ett slip-on, gå in på ZX-10R å lyssna på ljudfilen.
We like :)

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Hoj
Triggerhappy skrev:
Det där är endast ett slip-on, gå in på ZX-10R å lyssna på ljudfilen.
We like :)

Mp3-filen är helt tyst tyvärr både när jag direktklickar och när jag sparar ner :(

Ser att det bara är ett slipon på sidan men tänkte om dom hade utökat sortimentet till helsystem också. Dom verkar ha ett helsystem till sin Slashcut så då borde det ju finnas till det här också...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024