S.a.n.d.m.a.n.
...
Gurra Gixxer skrev:e det du som e han G....Rider???
Gammal Rider möjligtvis...
Gurra Gixxer skrev:e det du som e han G....Rider???
sandstream skrev:Jag ska få privatlektioner av Magnus
Magnus-Sthlm skrev:Citat:
Inskickat av Magnus-Sthlm
. Är det fullgasväxlingar som gäller eller
Inskickat av Rigge
U will die!!!!
Ovanstående fick jag i svar av Rigge när jag hade lite bakhjulsåkafrågor men du behöver inte oroa dig...du och jag på rakorna i Kungsängen i sommar, det kommer att gå greeeeeejt
Nogger skrev:*ASG* Kommer ihåg Rigges svar U WILL DIE... Jag kommer för att se sandstream oiiiiiiiiiiiiiiiila men jag vet inte på vad för hoj...
Kevorkian skrev:Har du sålt? Den där skulle ju jag lägga vantarna på senare i vår ju...kanske
Magnus-Sthlm skrev:Citat:
Inskickat av Magnus-Sthlm
. Är det fullgasväxlingar som gäller eller
Inskickat av Rigge
U will die!!!!
Ovanstående fick jag i svar av Rigge när jag hade lite bakhjulsåkafrågor men du behöver inte oroa dig...du och jag på rakorna i Kungsängen i sommar, det kommer att gå greeeeeejt
Klart vi ska filma!$noop skrev:GLÖM INTE ATT FILMA!!!
Tjaa.. om jag lär mig styra tingesten bara...Superbike Roger skrev:Varför inte turbo på din CBR900???
Du lär lämna många K5-K6 bakom dig.
sandstream skrev:Klart vi ska filma!
Magnus-Sthlm skrev:We will go commercial
Jag kan redan nu säga att det kommer att bli årets mest sålda stuntfilm med trick som världen aldrig tidigare har skådat
Arbetsnamn: G reatest R iders Stuntmovie
Dr.Bike skrev:Tjaa.. om jag lär mig styra tingesten bara...
Säger som jag säger till lillkillarna på jobbet när de snurrar som värst runt och mellan benen på en under innebandypassen:
- Kul att man får vara med iaf!
Ska iaf pricka in så mycket bankörning det går i år. Det är iaf NOG jobbigt att vara rundningsmärke ändå, så ja, jag ska iaf försöka så gott jag kan!
Slut lär man ju bli.
Men : Lycklig!! (det viktigaste iaf)
Jag kan redan nu säga att det kommer att bli årets mest sålda stuntfilm med trick som världen aldrig tidigare har skådat
Gurra Gixxer skrev:Synd man bor i skåne så man inte får var a med och uuuiilla med er och gammel rider (Nogger)
hade varit kul.....
Superbike Roger skrev:Kan bara säga att det inte beror säskillt mycket på hojen vid bankörning, det är vad som sitter bakom styret som avgör.
CBR900 är en bra hoj har själv åkt med sån
sandstream skrev:
Det räcker att skriva att sandstream kraschar på framsidan så säljer vi nog några hundra ex bara här på SH
Magnus-Sthlm skrev:Nu har jag fått tillbaka min PCIII från MotoSpeed, bra och snabb service. USB-kontakten är bytt så nu kan jag äntligen få en mapp till just min hoj. Jag funderar dock på att passa på att byta från slipon till helsystem.
Antingen blir det ett Yoshi som jag har nu eller ett som på bilden nedan. Har inte fått svar av dom än om det finns som helsystem eller bara som slipon, lite oklart på deras hemsida.
Edit:Skumt, det står att bilden är uppladdad men den kommer inte med. Jaja, lägger in länk och sen är det bara att scrolla sig ner till sista bilden på sidan.
http://www.speedycom.co.uk/shop/product.php?productid=16641&cat=356&page=1
Triggerhappy skrev:Det där är endast ett slip-on, gå in på ZX-10R å lyssna på ljudfilen.
We like
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |