Suzuki GSX-R1000 K5/K6-tråden

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Magnus-Sthlm skrev:
Mp3-filen är helt tyst tyvärr både när jag direktklickar och när jag sparar ner :(

Ser att det bara är ett slipon på sidan men tänkte om dom hade utökat sortimentet till helsystem också. Dom verkar ha ett helsystem till sin Slashcut så då borde det ju finnas till det här också...

MP3´n börjar inte "låta" förens efter 17 sek...jag testade just länken igen...den funkar !
ZX10R med racefit mega exhaust *HÖG VOLYM TACK* http://www.speedycom.co.uk/shop/race-fit.mp3

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05 något modifierad av Taxi Stockholm
Triggerhappy skrev:
MP3´n börjar inte "låta" förens efter 17 sek...jag testade just länken igen...den funkar !
ZX10R med racefit mega exhaust *HÖG VOLYM TACK* http://www.speedycom.co.uk/shop/race-fit.mp3

Det kan vara så att det underlättar om man har kontakten till högtalarna inkopplad. Jag säger inte att det behöver vara så men som sagt det kan ju vara bättre. Förbannade städare :machinegu

Dr.Bike

Guest
Triggerhappy skrev:

:cdevil Fan för dig Trigger! ;) Du har förstört min eftermiddag!!!!!!!

Sitter här just i solskenet och +10 och berättar för en vän hur sjuk abstinens jag har, och så ser jag din länk vrider upp volymen och man blir ju heeelt sjuuuuuk!!!
Fy f-n vad ballt det lät!!!

AAAAAAHHH!!!!

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Hoj
Dr.Bike skrev:
:cdevil Fan för dig Trigger! ;) Du har förstört min eftermiddag!!!!!!!

Sitter här just i solskenet och +10 och berättar för en vän hur sjuk abstinens jag har, och så ser jag din länk vrider upp volymen och man blir ju heeelt sjuuuuuk!!!
Fy f-n vad ballt det lät!!!

AAAAAAHHH!!!!

Tänk dig då hur deras Slashcut-variant låter. Myyyyyyycket :)

sandstream

Guest
Magnus-Sthlm skrev:
Edit:Skumt, det står att bilden är uppladdad men den kommer inte med. Jaja, lägger in länk och sen är det bara att scrolla sig ner till sista bilden på sidan.
Det beror på att bilden tas fram av en php-sida (högerklicka på bilden och kolla källan), hade det varit en JPG eller GIF hade det inte varit några problem.
Magnus-Sthlm skrev:
Förresten, ska du köpa mitt korta Yoshirör om jag köper helsystem? Det är du faktiskt värd till sommaren :nicka
Jag är absolut värd ett sånt, men fick precis en offert på en pool som vi tydligen ska ha till sommaren och nu blir det blodpudding resten av året :gnissla
(Sen orkar jag inte byta vid bankörningarna)
Triggerhappy skrev:
Jösses vad fint det lät!!! :yoparty

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Hoj
Nogger skrev:
Jaha jag är inte värd ditt korta rör... :pannkyss :)

Så klart du är. Jag trodde att mr.Sandstream hade koll på sina prioriteringar men han ska tydligen ligga och bada på tomten hela sommaren trots att han har hela Mälaren runt hörnet :fyllisar

Du är från och med nu etta på min lista om jag gör slag i saken och uppgraderar till helsystem. Promise.

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
Magnus-Sthlm skrev:
Så klart du är. Jag trodde att mr.Sandstream hade koll på sina prioriteringar men han ska tydligen ligga och bada på tomten hela sommaren trots att han har hela Mälaren runt hörnet :fyllisar

Du är från och med nu etta på min lista om jag gör slag i saken och uppgraderar till helsystem. Promise.

ha ha ! Det där förstår han inte, eller så är det vi som inte förstår att
han inte får åka bana OM det inte står en pool där till sommaren... :tungan

Klart du ska ha helsystem *hetsar*..... Men sandströmmaren har en poäng, det är drygt och hålla på och byta mellan banåkningarna ! Men vafan lite står man jue vid "Mojen" oxå... :)

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Hoj
Nogger skrev:
ha ha ! Det där förstår han inte, eller så är det vi som inte förstår att
han inte får åka bana OM det inte står en pool där till sommaren... :tungan

Klart du ska ha helsystem *hetsar*..... Men sandströmmaren har en poäng, det är drygt och hålla på och byta mellan banåkningarna ! Men vafan lite står man jue vid "Mojen" oxå... :)

Han har för mycket pengar:) Du och jag kan ju gräva hålet för varsitt helsystem så sparar han säkert lite i alla fall och så blir alla nöjda :tummenupp

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
På 10:an byter jag mellan Akra slipon och original på 5 minuter. Två skruvar och en fjäder. Det är helsystem man inte ska ha om man tänkt sig bankörning.

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
Neutral skrev:
På 10:an byter jag mellan Akra slipon och original på 5 minuter. Två skruvar och en fjäder. Det är helsystem man inte ska ha om man tänkt sig bankörning.

....På helsystemet jag hade på -03:ans gixxer så hade jag en "platta" så jag kunde växla mellan originaldämp och "akrat", tog inte lång tid... Så det funkar det med beroende på system och sen lite uppfinningsrikedom bara.. :)

Magnus-Sthlm skrev:
Han har för mycket pengar:) Du och jag kan ju gräva hålet för varsitt helsystem så sparar han säkert lite i alla fall och så blir alla nöjda :tummenupp

Det kan du fethaja att han sparar både tid och pengar på.. Dessutom kommer
frun va lycklig var dag han kommer hem.... :notme

sandstream

Guest
Ni får gärna komma och gräva grabbar, det kostar nästan som två helsystem att ta in en grävare så det kan det vara värt :tummenupp

Blir det ingen pool lär jag inte få köra något i sommar, de är så krävande de där fruarna :gnissla

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Hoj
sandstream skrev:
Ni får gärna komma och gräva grabbar, det kostar nästan som två helsystem att ta in en grävare så det kan det vara värt :tummenupp

Blir det ingen pool lär jag inte få köra något i sommar, de är så krävande de där fruarna :gnissla

Vilka mått ska poolen ha?

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
sandstream skrev:
Inte så krävande för dig... :D

45910-195.jpg

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
sandstream skrev:

Så mkt banåkning som du är på så förstår jag henne.... :)

Neutral skrev:
Inte så krävande för dig... :D

45910-195.jpg

...Precis en sån Magnus och jag tänkt gräva..... :tummenupp
(Grävandet gör vi för syns skull, säg inget till sandström)

Dr.Bike

Guest
Sandis:

Tjacka en 21" container, choppa den på halva, helsvetsa alla glipor, gräv ned ena delen!

Klart!

Andra delen säljer du till, t.ex Nogger här för dyra pengar, (säg att det är en stöldbox för mc att ha i garaget ;) ) så har du ett helsystem + en nöjd fruga SAMT är "på banan" både bokstavligen och bildligen då du på det hela taget dessutom gått med vinst! :lol
Går det inte kränga den andra delen: Måla den rosa och säg t.ex att det är en jätte-poke´mon, så kommer nån unge och köper den DIREKT! :tummenupp

Gick med
9 Mar 2003
Hoj
..........
Nu är nya titan helsystemet monterat, en fröjd att montera.

Kommer mera.....

Bifogat

• HPIM0725.JPG
    HPIM0725.JPG
    118.4 KB · Visningar: 102
  • HPIM0731.JPG
    HPIM0731.JPG
    109.3 KB · Visningar: 71
  • HPIM0729.JPG
    HPIM0729.JPG
    101.3 KB · Visningar: 69
  • HPIM0730.JPG
    HPIM0730.JPG
    96.5 KB · Visningar: 86
  • HPIM0732.JPG
    HPIM0732.JPG
    96.9 KB · Visningar: 75
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
..........
Mer K5/K6 godis....

Bifogat

• HPIM0688.JPG
    HPIM0688.JPG
    124.7 KB · Visningar: 107
  • HPIM0696.JPG
    HPIM0696.JPG
    120.8 KB · Visningar: 90
  • HPIM0697.JPG
    HPIM0697.JPG
    97.3 KB · Visningar: 83

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Superbike Roger skrev:
Nu är nya titan helsystemet monterat, en fröjd att montera.
Vilken tur att det är lätt att montera då du säljer de systemen. :lol Vilken är anledningen till att man frångått originaldesignen så mycket, den liknar ju nu en K4 igen. Ger det mer effekt och/eller tystare? :va

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!