isse skrev:Cred till dig som är inne i sandis favvo tråd och svarar ovanför citaten, är som att svära i kyrkan...
/N
Du har lärt dig nu iaf hur det ska gå till...
isse skrev:Cred till dig som är inne i sandis favvo tråd och svarar ovanför citaten, är som att svära i kyrkan...
/N
Nogger skrev:*aaaaassssssssssgggggggggg*
Magnus-Sthlm skrev:+6 ute...snart går tjälen ut ur marken. Vi kanske skulle införskaffa varsin spade
Har du funderat något att ansluta dig till clipon-gruppköpet förresten?
/N
Ser ju photoshopat ut. Jääättestort.sandstream skrev:Tycker personligen inte att det är vackert:
Magnus-Sthlm skrev:+6 ute...snart går tjälen ut ur marken. Vi kanske skulle införskaffa varsin spade
Har du funderat något att ansluta dig till clipon-gruppköpet förresten?
Triggerhappy skrev:Clip-on ?? funkar inte styret på sukkan ? Såg flera K5ór som styret verkade funka på förra sommaren
Jälla prylbögar
sandstream skrev:Tycker personligen inte att det är vackert:
http://www.motorcyclenews.com/nav?p...eId=4197393&articleCategory=NEWS_PRODUCT-NEWS
Holmgren skrev:Någon som har innhandlat det lila blåset racecut från speedy i eng??
Kommentarer,??
//Björn
Ett stort hål vill jag ha!Nogger skrev:..du tänkte på poolen ? Har införskaffat lite dynamit, sitter just nu och räknar på det vad som krävs för att INTE spränga huset OCH Sandis K5:a...
Det är kul att retas med folk men jag hade gärna haft den korta Yoshi-pipanNogger skrev:...Hmm hela karaktären på hojen sabbas jue... Det som retar folk mest är systemet och bara därför har jag kvar det Så fort man sätter på ett liknande system som det på bilden så ser den ut som en dussinhoj igen...
Låter som ett spännande projekt...i värsta fall kan han ju öppna allmänt bad för villagrannarna om olyckan skulle vara framme och hålet blir lite för stortNogger skrev:..du tänkte på poolen ? Har införskaffat lite dynamit, sitter just nu och räknar på det vad som krävs för att INTE spränga huset OCH Sandis K5:a...
Hmmm, blir det svårare att uiiiila med clipon????Nogger skrev:Tror Magnus syftade på att det förbannade framhjulet har blivit lätt även på
hans K5... Prylbögar ????? Var var var ???
Dessutom har grönt skägg...
Va, så jag har en dussinhoj...är det vad du menar? Är det så...va, va, vaNogger skrev:...Hmm hela karaktären på hojen sabbas jue... Det som retar folk mest är systemet och bara därför har jag kvar det Så fort man sätter på ett liknande system som det på bilden så ser den ut som en dussinhoj igen...
Magnus-Sthlm skrev:Var sugen på det förut men efter att ha startat och hört ljudet utan någon dämpare alls när jag bytte slipon så var det bara att konstatera att det låter för mycket....något jag inte trodde var möjligt innan. Men det är sjukt snyggt, inget snack om den saken.
Holmgren skrev:Är det bara ett hål rakt igenom, eller sitter det någon dämpning överhuvudtaget???? någon som vet?
Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet, ett sådant ska jag lätt ha senMagnus-Sthlm skrev:Det är bara ett hål rakt igenom....dom har inte gjort några märningar men tippar att ljudet ligger mellan 108-110dB...
Magnus-Sthlm skrev:Låter som ett spännande projekt...i värsta fall kan han ju öppna allmänt bad för villagrannarna om olyckan skulle vara framme och hålet blir lite för stort
Hmmm, blir det svårare att uiiiila med clipon????
Va, så jag har en dussinhoj...är det vad du menar? Är det så...va, va, va
sandstream skrev:Ett stort hål vill jag ha!
Det är kul att retas med folk men jag hade gärna haft den korta Yoshi-pipan
Holmgren skrev:Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet, ett sådant ska jag lätt ha sen
Fixar viMagnus-Sthlm skrev:Säg till om du ska köpa så kan vi beställa två och dela på frakten
Holmgren skrev:Fixar vi
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |