MARF
Ny medlem
såg att ni hade hitta tankar, var hittade ni dom? har letatt ett tag men inte hittat någon vättig, är det på ebay ni har letat?
Jag har inte köpt någon ännu men jag har varit med i ett par budgivningar på ebay. Felfria tankar går för $100 till $200. Frakten är dock inte helt gratis om den ska skickas från staterna.såg att ni hade hitta tankar, var hittade ni dom? har letatt ett tag men inte hittat någon vättig, är det på ebay ni har letat?
Går lite i säljtankar..
Vad tror ni man kan begära för en K5:a nu när våren kommit?
Gått 800mil, nya michelin 2CT, ny yoshidämpare, svensksåld (ingen parallellimport)
Nån tokfrans på en K6 Svart iförd brun hood + grön "undertröja" hade lite svårt att hålla båda däcken i backen idag Passerade mig på sveavägen idag. Hjälm på iaf
Den stackars pojken hade tom blitt av med sin regskylt
Såg vackert ut,,nu när ja nästan har en egen K6 att plåga/leka med.
//H
Vad gör brytaren?
Troligtvis kortsluter den bara men det kan va bra att veta innan man provar....
Vet inte hur det är på din men det gick bra med ståltråd på 750 -98 iaf
Dvs, ja den kortsluter bara.
Troligtvis är det väl så även på 05..
Men det vore bra om någon kunde svara med säkerhet att det är så...
Borde väl va många som har koll på detta, så många k5or som finns..
Prova i mekforumet. Dr.Bike, andersson_turbo eller nån annan av SH:s supermekar vet säkert
Är det stor skillnad på en hoj som har power commander och en som inte har en? har hört att en power commander tar bort effektspärren på lägre växlar och, stämmer det?
Om jag inte är helt ute och cyklar så måste du nog ändå TRE-modda hojen för att få bort "effektspärren" på de lägre växlarna. Sök i mekforumet, det finns massor av trådar om TRE-mod där.
Powercommandern styr endast insprut, ej tändkurvor.Med bara en PC blir nog största skillnaden att man kan anpassa registret med olika tändkurvor.
Powercommandern styr endast insprut, ej tändkurvor.
Du kan styra tändningen om du har en PC3R, alt en PC3-USB med "Ignition-module".Visst kan man styra tändingen med powercommander? Har för mig att det fanns inställningar för det till min r1-03
Intressant det där med TRE... Jag har nu ingen aning, men visst borde väl en powercommander ta bort en eventuell effektspärr... Verkar ju mycket konstigt om man skulle behöva båda, varför skippa den funktionen när man bygger en powercommander?
Powercommandern styr endast insprut, ej tändkurvor.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|