Triggerhappy
Måste man tvätta den?
WTF...Skall svart bli blåvit igen..The return of Hemglass
FRÄNT
FRÄNT
Ja!Slutsatsen torde alltså vara att jag med mitt moderata tempo kan köra slut på däcken som sitter på och sedan köpa de däcken jag är van vid...
Glass verkar vara ett genomgående tema för MårtenWTF...Skall svart bli blåvit igen..The return of Hemglass
Äntligen någon som håller med mig...Ja!
...
Men jag gissar att han såg en jäkligt snabb och cool kille förra året på en ljusblå K5:a och efter mycket grubblande kom fram till att det är vägen att gå, dvs ljusblått, om man vill hänga med de snabba grabbarna i depån
Har själv en R1:a men hade egentligen satsat på en Gixxer om det inte vore för en sådan trivial sak som att jag inte klarar av designen på framljuset. Kan inte vänja mig vid utseéndet framifrån och tycker i ärlighetens namn att Suzuki misslyckats med denna detalj på en annars suverän hoj.
Ni som har en Gixxer av aktuell modell, tycker ni designen framifrån är lika tilltalande som exempelvis R1:an, CBR:en, ZX:en,1098:an eller bortser ni från denna detalj eftersom hojen i övrigt är suverän?
/D.
Jag tycker lyset fram as snyggt jämfört med R1 som ser ut som en genmanipulerad fisk som fått ett antal slag i huvudet...
Jag är som sagt helt tvärt emot, jag satt först och främst skit dåligt på R1 ( -06 ) men sen så klarade jag inte av toppkåpan på R1 ink det gräsliga framlyset..
Men men smaken e som..
Där rök min teori om att folk som köpte Gixxern var överseénde människor som inte fäste sig så mycket vid en taskig frontdesign . Suzuki har med andra ord gjort en korrekt marknadsanalys och inte ett misstag. Skall bara vänja mig .....
Tills vidare kör jag vidare med min genmanipulerade torsk och försöker vänja mig vid sillerna som fått sig en omgång i hissdörren
/D.
WTF...Skall svart bli blåvit igen..The return of Hemglass
FRÄNT
Det där är ju inte Noggers hoj ju! Nogger är fortfarande den smygande najtrajdern och i år i teamet weightloosers.
Så du hänger här i Suzukitråden Trigger... är det så att du egentligen vill ha en K5/K6..?
Ja!
Glass verkar vara ett genomgående tema för Mårten
Men jag gissar att han såg en jäkligt snabb och cool kille förra året på en ljusblå K5:a och efter mycket grubblande kom fram till att det är vägen att gå, dvs ljusblått, om man vill hänga med de snabba grabbarna i depån
Så blått är den snabba färgen då..??? Jag hade ju blått förra året..det gick f-n inge fort .
Tänkte prova ny färg i år
Det där är ju inte Noggers hoj ju! Nogger är fortfarande den smygande najtrajdern och i år i teamet weightloosers.
Så du hänger här i Suzukitråden Trigger... är det så att du egentligen vill ha en K5/K6..?
d e min hoj nogger hjälpte mig o byggaihop den i helgen.
snällt av honom
Nu börjar det snart bli panik! Måste ha en tank!
Ingen som har en gammal bucklig tank som ligger och skräpar till en K5?
Eric Hulth säljer en tank
http://hulth.info/
Är det bara jag som tycker 3200 är lite i överkant? För en omlackad tank med en buckla?
Dock hade han den ute på annons för 3800 för några veckor sedan
Kan ja ju lika gärna köra min orginaltank... eller är det priset man måste betala?
Har inte läst hela tråden, men köp en tankdummy om du är rädd om tanken
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |