ninja-mannen(c)
norrbagge
Yeah sure...sandstream skrev:Förklaringen kan bara vara att Kawwa skickade en specialpreppad 10:a till MasterBike = fusk
Yeah sure...sandstream skrev:Förklaringen kan bara vara att Kawwa skickade en specialpreppad 10:a till MasterBike = fusk
sandstream skrev:Bra, känns som att det är för många R1r hos potatisarna, nån måste visa den rätta vägen!
Jag menade tvärtom, de är bevisligen bättre än Johan eftersom de sätter de bästa varvtiderna med 6 hojar var och Johan inte en endaChris Ash skrev:Så att dessa två skulle vara några halvtaskiga förare är alltså fel. Skulle snarare säga att de är jämnsnabba med Johan.
Välkommen inte i klubbenVon Vettet skrev:då är "the beast" hemma och klar....hade ju min REPSOL honda innan,men sent ska syndaren vakna.fy fan vilket pulver jämfört med hondan.. här e lite bilder
Sukan e det klart mäktigaste jag kört....jag är överväldigad....
sandstream skrev:Jag menade tvärtom, de är bevisligen bättre än Johan eftersom de sätter de bästa varvtiderna med 6 hojar var och Johan inte en enda
Okej, du är förlåten!Tjoffe skrev:Jao jag är ju Sukkamänniska egentligen men när jag skulle byta från TLn jag hade innan var jag sugen på en rad-4 och med min studentbudget var R1an mest pang för pengarna. Nu har den tagit mig genom nästan hela studenttiden och nått nytt lurar runt kröken, kanske en K5a vem vet.
Glad Midsommar allihop!!
De har väl kanske lite mer talang och kan anpassa sig snabbare till nya förhållanden än vad Johan kan.Chris Ash skrev:De tävlar också, och där ser det lite annorlunda ut. Vad de gör på sin fritid har inte mycket med saken att göra.
Vad jag menar med lättkörd är att hela hojen känns lätt och liten.GuBe2 skrev:Hej !
Har en "omöjlig" fråga .......
Flera här skriver ju att K5 är lättkörd.
Blir så nyfiken på detta ....
sandstream skrev:De har väl kanske lite mer talang och kan anpassa sig snabbare till nya förhållanden än vad Johan kan.
Förmodligen, för det tog ganska lång tid för Johan att anpassa sig till SuperSport-VMsandstream skrev:De har väl kanske lite mer talang och kan anpassa sig snabbare till nya förhållanden än vad Johan kan.
Tjoffe skrev:Jao jag är ju Sukkamänniska egentligen men när jag skulle byta från TLn jag hade innan var jag sugen på en rad-4 och med min studentbudget var R1an mest pang för pengarna. Nu har den tagit mig genom nästan hela studenttiden och nått nytt lurar runt kröken, kanske en K5a vem vet.
Glad Midsommar allihop!!
Kommer från killen som uppenbarligen inte vågar skriva vad han har för hoj själv eller så är det avsaknaden av en som gör honom lite bitter mot alla andra som har råd att köpa nya sakerSilwer skrev:Äsch det kommer en ny R1 säkert som har 3hk mer än den där K5 och då är den ju mycket bättre, som du vet.
Så köp en sån i stället, sen kommer den säkert inte ha en packväska till ljuddämpare heller
Ja, det måste svida när det finns gott om andra som uppenbarligen har större talang och förmåga att anpassa sig till nya hojar och förhållandenChris Ash skrev:Antagligen, Masterbike är ju dessutom världens mest prestigefyllda event för roadracingförare.
Även en blind höna kan hitta korneus skrev:Förmodligen, för det tog ganska lång tid för Johan att anpassa sig till SuperSport-VM
Jag menar, en 6:e plats i första racet är ju inget å skryta med.
Oki.sandstream skrev:Vad jag menar med lättkörd är att hela hojen känns lätt och liten.
Det är enkelt att köra med den i tät trafik, det går smidigt och lätt att växla, den är snäll så länge du tar det lungt med gasen osv.
GuBe2 skrev:Oki.
Tack.
Fifan.
* suck *
N-å-n-t-i-n-g är väl lite jättedåligt ?
Säg att det är så ...
Nog är väl körställningen alles för extrem ... ? Eller nåt ... ?
- Låter som EXAKT en sån hoj som jag vill ha -
Skicka pääängar!!! Pliiis!!!
Mvh.
´ G ´
Freppa skrev:Hur FAAAAAAAN får du en så bra premie? Bara trafik eller?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|