Lou siffer
officiellt lammkött
Wargen skrev:vrf? BYGG!!!!!
Kanske får upp den i nästa vecka. Fan ska jag starta projekt tråd nu?
Wargen skrev:vrf? BYGG!!!!!
prulle skrev:Kanske får upp den i nästa vecka. Fan ska jag starta projekt tråd nu?
2hjul skrev:fy fan va bra det blir lätt snyggaste Streetfighter kommer det bli=) blir skit bra kul att du jobbar på så bra
MVH Tomas
Lundgren skrev:Som vanligt tycker jag att det blir ruskigt snyggt. Cutsen blir riktigt snyggt när den sitter på. På bilden alltså. Det kommer bli riktigt bra det här.
prulle skrev:Riktigt snyggt! Gillade spoilern.
Lundgren skrev:Du får gärna kommentera vad du tycker om mina planer. Det kom en update i min tråd idag. I morgon ska jag börja plasta skärmen. Formen gjorde jag klart idag.
Lundgren skrev:Ne det har inte hänt så mycket iof. Har bara lackat lite grejer men min brorsa har kameran så jag kan inte ta kort. Men imorn ska skärmen bli klar förhoppningsvis, så det kommer bilder sedan när jag har fått tillbaka min kamera.
Jo men jag håller med dig faktiskt. Man vill faktiskt se de grejer som händer. Det är en av de tusen saker jag gillar med denna projekttråd.Rikard af Halms skrev:Okej ja släng upp lite spontana byggbilder sen när du får kameran för det finns inget bättre än bilder i en projekttråd tycker jag.. Därför jag slänger upp ganska många även fast de kanske inte alltid är så roliga
Lundgren skrev:Jo men jag håller med dig faktiskt. Man vill faktiskt se de grejer som händer. Det är en av de tusen saker jag gillar med denna projekttråd.
Wargen skrev:Som vanligt men asså ja måste lätt se denna underbara farkost i sommar!
Snälla sig att du e me i klubben
Rikard af Halms skrev:Hehe Tack!
Nee tyvärr är jag inte det. Hur blir jag det och vad innebär det?
Wargen skrev:Du klickar på länken i min signatur och trycker JA i pollen. Sen så ger du mig din mail så vi kan kontakta dig när de e träffar med mera.
Asså det e helt gratis och handlar bara om att vi på sh ska få träffas IRW och festa och köra. I början blir det kanske bara åkningar men vi ska försöka fixa fester. Vi har funderat på att köra en camping på västkusten i typ en vecka.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|