Wargen
Fjollhoj medlem
Rikard af Halms skrev:
Rikard af Halms skrev:
Rikard af Halms skrev:
så länge lampor osv är E-märkta så borde de nog inte vara några problem? man kanske måste ändra i registreringen att de är en "naken hoj". Fast de kanske inte har nån betydellseLama08 skrev:Rikard, går motorcykeln igenom besiktningen?
..... nånting säger mig att jag inte riktigt håller med dig den kanske e lite ojämn, men den e fortfarande FETSolid snake skrev:No offence men jag tycker att din cuts ser förjävlig ut, full med bucklor och ojämn som fan.
Solid snake skrev:No offence men jag tycker att din cuts ser förjävlig ut, full med bucklor och ojämn som fan, ska du spackla igen allt eller? Tror inte att den kommer hålla då, spricker som fan och sånt.
Säger inte att jag gör bättre, men det här är vad jag tycker, magspoilern såg bra ut iaf.
Diverse klagomål på mitt inlägg kan ni rikta mot väggen ni sitter närmast.
Ja det vet jag, glasfiberspackel.prulle skrev:Han är väll inte klar hoppas jag. Sen finns det spakel som ite spriker så kalat karoseri spackel, det är tenn baserat har jag för mig. Vet dock inte vad han använder.
Solid snake skrev:No offence men jag tycker att din cuts ser förjävlig ut, full med bucklor och ojämn som fan, ska du spackla igen allt eller? Tror inte att den kommer hålla då, spricker som fan och sånt.
Säger inte att jag gör bättre, men det här är vad jag tycker, magspoilern såg bra ut iaf.
Lama08 skrev:Rikard, går motorcykeln igenom besiktningen?
Lundgren skrev:Jag står på din sida Rikard! Tycker det ser ut att bli bra!
Nej för helvete! Det är bilder som gör det roligt att följa byggena, och de flesta här gillar ju ditt bygge! Bygg för dem (jag är en av dem) men framförallt för dig själv.Rikard af Halms skrev:Hehe tack för det men man blir ju inte direkt byggsugen när folk skriver att ens grejer ser för jävliga ut... Jag vet ju dessutom att den ser riktigt bra ut i verkligheten och att den är jämn.
EDIT: Kanske slutar lägga upp bilder förräns allt är klart om folk ska klaga på grejer man håller på med under byggets gång...
Rikard af Halms skrev:Hehe tack för det men man blir ju inte direkt byggsugen när folk skriver att ens grejer ser för jävliga ut... Jag vet ju dessutom att den ser riktigt bra ut i verkligheten och att den är jämn.
EDIT: Kanske slutar lägga upp bilder förräns allt är klart om folk ska klaga på grejer man håller på med under byggets gång...
Jaha nu förstår jag vad du menar tvålen, jo det märkte jag med men det borde ju gå att fixa till. Om jag nu tänker på samma sak som du, vill säga.tvålen skrev:Haha, lugn nu gubben. För det första så måste du ju kunna ta kritik. Sen så menar inte jag ( och inte heller Solid tror jag) att själva ytan e ojämn, för den är säkert jätte len och skön. Men asså bilderna visar tydligt att FORMEN böljar lite och jag vet det inte ser bra ut efter en lackning. Kan göra en bild i Paint eller PS som visar vad jag menar om du inte förstår.
Sen så vill jag verkligen inte att du ska sluta lägga upp bilder.
Notera att jag bara försöker hjälpa dig för att få ett bra(bättre) resultat!
tvålen skrev:Haha, lugn nu gubben. För det första så måste du ju kunna ta kritik. Sen så menar inte jag ( och inte heller Solid tror jag) att själva ytan e ojämn, för den är säkert jätte len och skön. Men asså bilderna visar tydligt att FORMEN böljar lite och jag vet det inte ser bra ut efter en lackning. Kan göra en bild i Paint eller PS som visar vad jag menar om du inte förstår.
Sen så vill jag verkligen inte att du ska sluta lägga upp bilder.
Notera att jag bara försöker hjälpa dig för att få ett bra(bättre) resultat!
tvålen skrev:Notera att jag bara försöker hjälpa dig för att få ett bra(bättre) resultat!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|