jetson
Guest
Verkar som en kylig snubbe, lär ha snott många hojar. Ska spana efter hojen.
Jahopp, så det är så j-vla illa/enkelt alltså..
Jo tack, det lär inte bara bli det. Lär nog bli en GPS-tracker också. Har väl iaf 1,5-2 månader på mig att hitta nåt lämpligt att skydda nya kärleken med.
då kan jag vara lite lugnare iaf då jag har ett abus som håller runt skivan.
Då klipper de skivan med en bultis bara. Skivan är mjuk. Sätt skivbromslåset i drevet på bakhjulet istället eller åxå. Hårdare matrial och om de inte ser det så vurpar de när de skall köra iväg
Verkar som en kylig snubbe, lär ha snott många hojar. Ska spana efter hojen.
Man skulle ha en liten sprängladdning under sadeln kopplad till fjärrstyrning..
Jaha hojen e borta, ok *trycka knapp*
kollain www.vikinglarm.se
Köpte mitt hojlarm där och skall nu beställa ett till garaget åsså.
Då klipper de skivan med en bultis bara. Skivan är mjuk. Sätt skivbromslåset i drevet på bakhjulet istället eller åxå. Hårdare matrial och om de inte ser det så vurpar de när de skall köra iväg
Skivan är väl hård som satan, det är väl fästet mellan skivan och navet som är mjukt?
Tro mig, jag har hunnit tänka på en massa möjliga tänkbara grejer. Tyvärr får man ju vara rädd för att skiten löser ut av misstag när man själv kör..
Tack, ska kolla upp det där.
Hmm, jag är inte riktigt säker.. Men igår när jag var inne i stan så såg jag en Sv1000 utan kåpa och ett par biltema lysen.. Lacken var svart ( såg inte om det var burklack ) eller inte.. Har för mig att den hade leovince och regg numret var TPB 910 eller så var det något liknande.. Han hade även samma kroppsbyggnad som han på bilden
( längd och hudfärg m.m)
Kan ha varit jag som inbildade mig.. Men nu när jag loggade in och såg
''Suzuki SV1000S, regnr TPB 910, stulen i Stockholm''
Så tänkte jag direkt på den jag såg igår..
/Petai
Är du orolig för att buset ska hitta dig, kan du hänvisa med nummer till Polisen.
Hmm, jag är inte riktigt säker.. Men igår när jag var inne i stan så såg jag en Sv1000 utan kåpa och ett par biltema lysen.. Lacken var svart ( såg inte om det var burklack ) eller inte.. Har för mig att den hade leovince och regg numret var TPB 910 eller så var det något liknande.. Han hade även samma kroppsbyggnad som han på bilden
( längd och hudfärg m.m)
Kan ha varit jag som inbildade mig.. Men nu när jag loggade in och såg
''Suzuki SV1000S, regnr TPB 910, stulen i Stockholm''
Så tänkte jag direkt på den jag såg igår..
/Petai
Var lite initiativrik och sätt upp lappar med bild på killen.
Över - jävla - allt ska lapparna sitta. Matbutiker, 7 eleven, sporthallar, tunnelbana osv. Ju fler lappar desto större chans att hitta buset.
Stor bild och text som väcker känslor.
Är du orolig för att buset ska hitta dig, kan du hänvisa med nummer till Polisen.
Jag var i stan o snurrade igår kväll, Svart sv1000, kan ha vart mig du såg, men lysena kommer inte från biltema
GubbLasse / på Henrols konto
Har du samma regnummer oxå?
Ja för han kan ju inte kolla på regplåten på cykeln idioten stal??
*host*pucko!*host
Hörru, köttskaft!
Bara för att man får tag i reg. nr så måste det inte betyda att man kan hitta hem till personen, eller hitta telefonnummer heller för den delen.
I detta fallet var det ju inte svårt att hitta rätt, men det är ju upp till den bestulne att ändra innan man ger sig ut på jakt.
Han drog iväg åt Globen-hållet.
Han är iaf anmäld för tillgrepp av fortskaffningsmedel, misshandel (påkörning av vittne) och nåt mer enligt Södermalmspolisen. Men men.. hyser inga större förhoppningar. Min kärlek är nog borta.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|