Hej,
16:40 på infarten till Haninge från Nynäsvägen kom en blå SV utan reggplåt. Tyckte mig se ledlysen bak men är inte säker. Dubbla pipor bak.
Snubbe med huvtröja som körde som en tjuv mellan bilarna.
Leta Haninge/Jordbro under kvällen är mitt tips.
PM:ar nr
//Johan
Såg en blå SV på nynäsvägen vid 16 tiden idag körde lite som en biltjuv, men reagerade inte förrän jag såg tråden nu. Skall hålla ögonen öppna imorgon på jobbet då jag rullar i stan ca 11-12 timmar om dagen, å ser jag den jäveln kör jag ner fanskapet
LASSE håll dig hemma för imorgon kör jag över alla SV-n jag ser
Förutsätter att folk är ironiska när det gäller köra över eller stoppa alla blå SV1000 de ser. Man bör nog ändock förtydliga det så att ingen missuppfattar det.
SwedB, du har inga mer kännetecken på den som är unika?
T.ex. Märke/modell på däck, osv.
Vi har ju följande än så länge:
Regnr: TPB910
Chassinummer: JS1BX132100103273
Färg: Blå
Avgassystem/dämpare: Dubbla Leo-Vince
Mörkt kåpglas
Ni får dock låta bli att köra över honom, för vi har nämligen lite att snacka om..
Som någon skrev innan, upp med en tråd på FB, Flashback menar jag då alltså. Dom är vassa där....
Tar nog bara någon timme innan innan stjärnan är identifierad.
Rent spontant lär de knappast finnas en bättre bild på tjuven än den som är upplagd nu.Kanske kan vara värt att kolla om det sitter någon övervakningskamera på någon närliggande fastighet...
Jo, förvisso men att få ut film från t.ex. tunnelbanan är inte enkelt och som privatperson att förfråga om det är stört omöjligt.Övervakningskameror finns överallt.. sätter du din fot på tunnelbanan, pendeltåg, perronger, biljetthallar eller butiker så kommer du finnas på film.
Titta på bilden i förstoring, ser ut som om han har ett specialgjort verktyg för att bryta skivlåset med. Syns bakom benet
Titta på bilden i förstoring, ser ut som om han har ett specialgjort verktyg för att bryta skivlåset med. Syns bakom benet
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|