Nån gång tar väl bensinen slut så det är bara att haka på. Man kan ju även råka snubbla eller nåt..
hehe jo, betalar du min bensin efter att jag jagat honom i 20 mil?
He he, fixar du ifatt honom så får du nog mer bensin än så.
UPPHITTAD! Återkommer med mer info.
UPPHITTAD! Återkommer med mer info.
Fan va kul! Hoppas som sagt att den är ok skick.. det borde ju gå att ta fingeravtryck på lås och kedja så man kan kolla om han finns i registret sen tidigare.
Hoppas att polisen får tag i den skyldige också!
Den är spraymålad och i väldigt trasigt skick enligt mc-verkstan så han trodde dock inte att jag får tebax den iaf.
Ska dit och kolla och ta en bild sen iaf.
Tillägg:
Ringde nyss och fick mer info - och får därmed börja leta ny hoj..
Faen vad surt...
Ja det var ju kul att den kom tillbaka men i trasigt skick och att dom löser den... Fast det klart.. Med tanke på att man inte vet hur den är kört och vad annat som kan vara trasigt så är det nog det bästa som kan hända...
Kolla om den var svartmålad, isf kan det ju ev finnas kopplingar till den senaste smitingsolyckan på Bulten med oskyltad svart hoj
Har ingen aning men hojen återfanns på Ringvägen 147 i samband med en trafikolycka, det är allt jag vet just nu. Jag ska förbi mc-verkstan och ta lite bilder.
Har fått ett namn till ansvarig utredare hos polisen, men han svarar inte just nu. Ev. finns det ju ett namn också om personen ifråga skadade sig tillräckligt mye i denna olycka för att få åka ambulans.
Den är spraymålad och i väldigt trasigt skick enligt mc-verkstan så han trodde dock inte att jag får tebax den iaf.
Ska dit och kolla och ta en bild sen iaf.
Tillägg:
Ringde nyss och fick mer info - och får därmed börja leta ny hoj..
Surt att jag inte får tebax min fina hoj, men skönt med ett avslut iaf.
Får leta ny hoj nu.
Har ingen aning men hojen återfanns på Ringvägen 147 i samband med en trafikolycka, det är allt jag vet just nu. Jag ska förbi mc-verkstan och ta lite bilder.
Har fått ett namn till ansvarig utredare hos polisen, men han svarar inte just nu. Ev. finns det ju ett namn också om personen ifråga skadade sig tillräckligt mye i denna olycka för att få åka ambulans.
bra att den hittades men fan vilka idioter det ska finnas då. synd att den e så paj. blir det en SV till eller? har gått i funderingar om att sälja min (då jag har två hojar) men jag kan inte bestämma mig. min är dock en svart nakenversion med barracuda "new dinamik"-framlykta (skitsnygg).
Vad bra att den är hittad men synd att den fått sin sista timmar hos en rövare.
Lägg in denna infon på Flashback asp. Jag har sett att du lagt in att den är återfunnen, men lägg in övrigt.
Då kommer info om vem som körde den att kunna läggas upp, förhoppningsvis med bild och allt.
Och så slipper vi en viss persons PUL nojja här
Synd om hojen
Men man kan altid hoppas på att "skit stöveln" fick vad han förtjänade,typ en stulen krockad rullstol
Ok, här är den tråden, som du säkert redan läst. Svart sporthoj utan regplåt http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=227114
Visar det sig att din omlackade hoj blivit svart så kan det ju vara ngt att kolla upp.
Som ägare är det inte så roligt att få tillbaka en stulen hoj. Man kan undra till förbannelse vad motorn har varit med om. Skicket på däcken känner man inte till osv.
Sen, är det väldigt tråkigt att bli av med saker. DOCK kan det även vara väldigt kul att köpa nytt. Hoppas du gör en bra affär till slut.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|