LillaEssingen
Tiden är min värste fiende
Allt extra lullull ska man nog inte räkna med att få betalt för, däremot ökar kanske chansen att köparen väljer just ni hoj.
Tycker det är konstigt att resonera att hojen har bra däck och drivpaket.
Det förväntar man sig ju att den har. Det är väl snarare ett stort minus om det inte är så än ett plus om det är så.
Jag tänker då inte betalala marknadsvärdet för en hoj som är "defekt" utan förväntar mig att alla delar är hela.
Det intressanta är att lågt ifrån alla som annonserar är intresserade av att sälja hojen de annonserar ut (!)Men det jag har märkt är att vissa säljare inte verkar intresserad av att få hojen såld?
Det intressanta är att lågt ifrån alla som annonserar är intresserade av att sälja hojen de annonserar ut (!)
Den här http://www.blocket.se/kristianstad/Ktm_640_sm_Nyskick_lagmil_35530427.htm?ca=15&w=3 vore nog ngt för digBtw! någon som har en KTM 640lc4 i fint skick helst prestige modelen 03-04 till salu så hör av er!
Jag kan bekräfta att det är väldigt svårsålt just nu. Jag har haft min BMW ute på annons i en dryg vecka och endast fått svar från skojare. Fyra-fem stycken, detta trots att jag uttryckligen skrev i annonser att jag inte ville höra från några skojare. De borde lära sig veta hut.
Det fenomenet har jag också ofta noterat.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4613113#post4613113
Ibland får man ha lite is i magen också.
Sist jag sålde var det i stort sett bara en seriös intressent. 3,5 veckors tystnad, sen såldes den utan prut. Hojen har ju oftast ett värde för en själv också, finns ingen köpare (just då) för minst det priset så ska man behålla.
Har en ktm 640- 2005 till salu. Kolla på min sida eller skicka pm så ska jag fixa info.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Nej det är en Suzuki GSX 750 ES -83 som jag säljer.
De senaste gångerna jag sålt fordon på blocket har den intresserade köparen inte dykt upp förrän efter 2-6 veckor. De som har ringt de första två dagarna har kommit med skambud och dumheter om att man skall transportera långa vägar utan att få betalt för det. Sedan efter några veckor har de som är genuint intresserade börjat höra av sig och då alltid bjudit mycket mer en de första dagarnas skambudare (oftast Stockholmare av nån jävla anledning).Ja det är ju så att de hojarna/prylarna som du ser på blocketannonser som är äldre än 2 dagar är de osålda prylarna. Klippen ligger inte kvar några dagar och väntar precis...
Lite köparens marknad alltså.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |