På tal om att sälja hoj. Jag har precis blivit uppringd av nån snubbe som hade skannat blocket efter annonser och som ringde och erbjöd sig att lägga in annonsen på TV4text i två veckor för 339,-
Han menade att var tredje objekt var sålt inom tre veckor på TV4text enligt statistiken.
Sen mumlade han en massa om att det var mindre konkurrens på texttv och att man fick ut högre pris på objekten därför. När jag pressade honom om statistik och var han kunde bevisa att det var så blev han väldigt svävande och sa att det var hans personliga uppfattning. Jag frågade även vad det kostade att lägga in annonsen själv och det visste han inte men om det inte var så stor skillnad så kunde han pruta på sitt pris. Jag tyckte ärligt att det lät jäkligt korkat och tackade nej. Då blev han sur och tackade för sig.
Har någon annan fått samma fråga och vad har ni för erfarenheter om ni har lagt in cykeln på TV4text? Skulle vara bra att veta
Hör kanske inte 100% till tråden men vi är ändå inne på ämnet att få så bra som möjligt så snabbt som möjligt för cykeln.