SV 1000-tråden

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride

Nina_er6f

SV1000s girltwin
Gick med
25 Apr 2008
Ort
Motala
Hoj
Suzuki SV1000s, Kawasaki er6f -07 (såld), Honda Transalp -99 (såld)
Pin 23

Hej är det någon här som installerat en PCIII och dragit ur/klippt av PIN 23 ur ECU:n (FI lampan)? Jag skulle vara himla tacksam om någon bara kan förklara hur jag listar ut vilken av alla trådar som är PIN 23, eller om någon rent av har en bild på det vore det ju toppen =)? Tackar på förhand =)
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Imorrn ryker min SV och ja, det är en grym hoj! Tack för mig!
 

Tomb

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2010
Ort
stockholm
Hoj
Street triple R 2010
Fan va tid de tar ... Beställde en undertail för ca 6 veckor sen o den har inte kommit än. Hmm segt o vänta
 

ante_ante

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Ort
Järfälla
Hoj
Yamaha XJ900 1984, Yamaha XT660X -06
Fattar inte vilket svalt intresse det är på säljmarknaden. Ingen som hört av sig :( Jo en förresten men där vet jag inte hur de kommer gå.
 

BJN

Avliden medlem
Gick med
1 Aug 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
Suzuki SV 1000 S 2004, Triumph Thruxton 2005
Fattar inte vilket svalt intresse det är på säljmarknaden. Ingen som hört av sig :( Jo en förresten men där vet jag inte hur de kommer gå.

Jag tolkade det nog helt galet när jag läste första gången.:D Säljmarknaden! Trodde att du tyckte att det fanns för få hojar till salu.:)

Nu tror jag annorlunda och håller med dig.

En notis i en hojtidning sa att nyförsäljning går dåligt men begagnatmarknaden är het. Tycker inte alls att det verkar så. Att begagnat är hett menar jag. Intresset för nya hojar är svalt och det kan jag lätt förstå när man ser nyheterna och högre priser. Varför begagnatintresset är så lågt ( om det nu är det) skulle vara kul att höra någon åsikt om.
 

JohnVanB

Flasktömmare
Gick med
16 Aug 2007
Ort
Timrå
Hoj
TRIUMPH Street Triple-13, KAWA KLX 650 -93
Fattar inte vilket svalt intresse det är på säljmarknaden. Ingen som hört av sig :( Jo en förresten men där vet jag inte hur de kommer gå.
Håller med...
Har båda mina hojar ute på blocket och endast 1 samtal och ett mail ( en på varje hoj ) på över en månad. Jag är dessutom inte alls dyr...
 

Jimsan

fort är skoj
Gick med
7 Oct 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ingen
Problem.

3 gånger efter cirka 2 mils körning har min oljelampa tänts och FI har blinkat där kylarvattentempen står.

Första gången var hojen riktigt varm och då trodde jag att det berodde på de men de andra gångerna har den haft normal temp. Sist så stängde jag av motorn och satte på den igen och då släcktes oljelampan/FI.

Synglaset visar att den har normalt med olja.

Hoj: sv1000s -04, powercommander, kn, yoshimura 3/4-system.

:confused:
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top