Hinder för byte till sv1000s... snyft
Hej.
Jag har drabbats av ett litet men allvarligt problem. Jag har sedan någon vecka tillbaka drabbats av en fullständig hojbytarfrossa där en vacker silvrig Suzuki SV1000S nu etsats sig fast totalt på mina näthinnor.
Jag var senast idag på Kahrles MC i Norrköping och torrgasade på deras svarta exemplar och jag måste säga att så långt känns hojen förbaskat rätt. Nu skulle jag ju vilja se om detta stämmer och om det kan vara värt att fara land och rike runt på jakt efter just en sådan här hoj men då vill jag ju provköra hojen. Hur lätt är då detta att få till? JO HELT JÄVLA OMÖJLIGT TYDLIGEN
Det verkar inte finnas någon begagnad eller ny demohoj hos någon handlare i min hyggliga närhet att uppbringa.
Så till anledningen till mitt lilla inlägg här i denna fantastiskt upplysande tråd. Kan det vara så att det någonstans i östergötland finns en så pass vänlig själ att han/hon skulle kunna tänka sig att låna ut sin hoj för en kort provkörning? Jag erbjuder gärna densamma att hänga med körandes på mitt tyska offroadlok om det skulle passa och jag ersätter förståss soppan med marginal. Jag lovar att vara er evigt tacksamma i så fall!!..
Jag är seriös, snart 35 bast, far till två små barn, och kunnig motorcyklist med fyra års mycket aktivt åkande bakom mig sedan jag tog kortet. Detta är alltså ingen kontaktannons
utan bara ett försök till att påvisa att jag går att lita på och att jag inte kommer göra något dumt på provturen.
Svar till "behövande motorcykelburen kille"
Mvh Anders