TinaTjejen
long time, no see
ja, men jag har nog inte varit snäll iårkjuze skrev:Vad hade du tänkt dig då? Är ju en kanonfin hoj, till ett superpris.. Nästan som
ja, men jag har nog inte varit snäll iårkjuze skrev:Vad hade du tänkt dig då? Är ju en kanonfin hoj, till ett superpris.. Nästan som
duckie skrev:Det är sjukt billigt. För billigt...
Crash skrev:
Långt ifrån... Finns Sv's med 800cc och 100hk... finns även mer ombyggda sv's:bossjan skrev:Den här killen är nog värst!
Bilden talar för sig själv...
johanp skrev:vad väger ni myggor som kommer hela 25+mil per tank? har aldrig kommit mer än 22,8mil på full tank och då var det soppatorsk. väger själv 80 plus skyddskläder då.
johanp skrev:Långt ifrån... Finns Sv's med 800cc och 100hk... finns även mer ombyggda sv's:
vad väger ni myggor som kommer hela 25+mil per tank? har aldrig kommit mer än 22,8mil på full tank och då var det soppatorsk. väger själv 80 plus skyddskläder då.
JeppeSV1000 skrev:Är det nån som vet vart jag hittar färgkoden på min SV1000 -05?
Eller det är kanske nån som vet vad den är (Silver)!
/Jens
johanp skrev:har mecklat ihop en undertray i aluminium och behöver nån typ av belysning till nummerplåten, nån som har testat bultar med inbyggda lysdioder? vart kan man hitta dessa till bra pris? passade förresten på att styra upp dubbellyse och en upprensning av suzuki reklamen på hojen.
duckie skrev:http://www.color-rite.com/
men där finns inte silver -05.
Min sv650-03 silver har iaf färgkod YD8, men jag har använt en opelfärg när jag har lackat tillbehör - syns ingen skillnad.
johanp skrev:nån som har testat bultar med inbyggda lysdioder? vart kan man hitta dessa till bra pris?
om man inte vill dra om alla kablar så är det enda rätta att smälla på så att man har hel+halv vid halvknappen och enbart hel vid helknappen... låter ju pedagogistiktJimmy-boy skrev:Hur fixade du dubbellyse? har du både på hel och halv dubbel?
flierman skrev:Jag ska sälja en SV650 2000 (Uttagen 2001) som gått 1800 mil och med helt nytt bakdäck och framdäck samt service gjord. Ska ha 45 lax.
JeppeSV1000 skrev:Vad är det för Opelfärg du har köpt, och var köpte du den?
johanp skrev:om man inte vill dra om alla kablar så är det enda rätta att smälla på så att man har hel+halv vid halvknappen och enbart hel vid helknappen... låter ju pedagogistikt
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|