EKAN79 skrev:tjena
Är det någon som har en g-pack till en suzuki 650 sv - 99
liggande hemma och skräpar som jag kan få köpa
ekan
ekan_79@hotmail.com
Hej !
se --->HÄR<---
/Dan
EKAN79 skrev:tjena
Är det någon som har en g-pack till en suzuki 650 sv - 99
liggande hemma och skräpar som jag kan få köpa
ekan
ekan_79@hotmail.com
2fast4hjo skrev:nu är solocutsen på plats och de fula passagerarhandtagen är putsväck.
Passade även på att ta lite bilder hur 05rna ser ut i andra färger, röd 650 och silver 1000.
2fast4hjo skrev:nu är solocutsen på plats och de fula passagerarhandtagen är putsväck.
Passade även på att ta lite bilder hur 05rna ser ut i andra färger, röd 650 och silver 1000.
Sodapop skrev:Får jag fråga i vilken butik det är du fotat?
05 Sv för 57900:- låter inte helt fel...
Begagnad då eller?
Krills skrev:Blev riktigt snyggt juh Vad kostade den? Fick du den lackad och klar från butiken?
Mvh Kristoffer
Sodapop skrev:Får jag fråga i vilken butik det är du fotat?
05 Sv för 57900:- låter inte helt fel...
Begagnad då eller?
xrperra skrev:
Krills skrev:Lär ju inte vara svensksåld med 5 års trygghet?!
Mahti skrev:Hej!
testade att sitta på sv650s på 2hjul-mässan i fredags.. och blev faktist besviken tänkte ju köpa en. tyckte att visiret var för upprätt och gjorde att den inte kändes sportig, tanken kändes stor, och så var sitsen så jävla smal vad ska jag köpa nu istället då?
xrperra skrev:Så det bidde en Suzuki original till slut,snyggt
Nu går hojen minst 20 km/h fortare
.
ett nytt å sportigare kåpglas går att köpa om man vill... visst känns tanken lite manlig.. men den e ju inte stor om man jämför med andra hojar.. å visst är sitsen lite och nätt... jag tycker att de nya 600 -r hojarna är minst lika små och smidiga i sitsen... så jag tycker att du ska provköra en Sv och sen dra slutsatsen .. för det är en trevlig liten cykel..!Mahti skrev:Hej!
testade att sitta på sv650s på 2hjul-mässan i fredags.. och blev faktist besviken tänkte ju köpa en. tyckte att visiret var för upprätt och gjorde att den inte kändes sportig, tanken kändes stor, och så var sitsen så jävla smal vad ska jag köpa nu istället då?
kan du inte släng upp en bild där man ser hela hojen så man får en helhetssyn på hur det blev med cutsen? annars ser det ut2fast4hjo skrev:Tja detta är nog fel tråd att fråga. Passade du inte på att prova andra hojar på mässan. bilder från mässan http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=46984&page=351&pp=20
En aprilia kanske. Har lagt ut några bilder på aprilatråden http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1906658&postcount=6160 som togs i samband med bilderna ovan.
Man tackar Ja den ser redan snabbare ut
xrperra skrev:5 års trygghet
Ja eller hur
Paralellimport,bara 2 års "trygghet"
Men tro't eller ej,den är fortfarande ihopskruvad i japan
.
Krills skrev:Svensksålt är alltid svensksålt!
porec skrev:kan du inte släng upp en bild där man ser hela hojen så man får en helhetssyn på hur det blev med cutsen? annars ser det ut
IvarS skrev:Japp, min är uppackad ur låda och såld ny i Sverige, spelar det då nån roll hur många år garantin är på? Hur troligt är det att nåt "går sönder" på en japshoj som servas enligt intervall? Servas den inte på verkstad gäller ändå inte garantin.
xrperra skrev:
Sodapop skrev:Okej, får se om jag hinner med ett besök i veckan hos mc kompaniet när jag ändå är i krokarna (skövde). Kul å se om de kan greja bra pris på en svart 05 även...
55900 var ju ännu bättre men tyvärr gul.
Vilken färg är egentligen snyggast? Så svårt å se på bilder, gör dem inte rättvisa. Själv tycker jag dessa:
1, Svart
2, Blå
3, Röd,
4, Gul
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |